• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • bonden
    Marieulrika1 skrev 2013-12-28 17:14:20 följande:
    Jag har inga sammandragnigar alls. Känner liksom INGENTING... Såg det lilla livet på KUB i vecka 13 med hjärtat som slog och allt. Börjar tro att något är fel...

Jag kände inget med första förrän i v. 22 och nu är jag i v. 17 och känner inga som helst rörelser än. Är lite pirrig inför RUL om knappt två veckor men vet samtidigt att det kan vara så här utan att något är fel.

Min förra rörde sig knappt på slutet heller så får jag en som sparkar den här gången ska jag försöka att inte klaga eftersom man då slipper gå och noja :)
  • Amalian83

Wohow nyss kom första sparken, eller vad man ska kalla det. Skönt för det har varit så himla lugnt sedan de första små darrningarna för två tre veckor sedan. Sambon hann dock inte känna något, men det kommer ju förhoppningsvis fler möjligheter :)

• rosii
    Marieulrika1 skrev 2013-12-28 16:14:15 följande:
    Har ångest. Går in i vecka 18 på måndag och magen är allt annat än hård och "gravidmagig" är rädd att bebisen dött :(
    Var inte orolig, är nog mest bara hjärnspöken. Jag tänker att det är skönt att inte magen är hård, fy vad oskönt det är! Istället är den följsam
  • rosii
    Amalian83 skrev 2013-12-28 22:51:15 följande:
    Wohow nyss kom första sparken, eller vad man ska kalla det. Skönt för det har varit så himla lugnt sedan de första små darrningarna för två tre veckor sedan. Sambon hann dock inte känna något, men det kommer ju förhoppningsvis fler möjligheter :)
    Åh vad härligt, kände du den utifrån också? Jag har lite extra kilon som ligger på magen, så de dröjer nog några veckor till innan jag känner utifrån. Men där inne känner jag ofta <3
  • LokesMammi

Jag har mkt lös hud kvar efter sonen så jag känner inget utifrån, bara inifrån. Men nu var det ett tag sen.......

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • Amalian83
    rosii skrev 2013-12-29 01:12:31 följande:
    Åh vad härligt, kände du den utifrån också? smile1.gif Jag har lite extra kilon som ligger på magen, så de dröjer nog några veckor till innan jag känner utifrån. Men där inne känner jag ofta <3
    Ja, det var det som var så häftigt. Låg på rygg och kände stark aktivitet på vänster sida. La handen emot och fick en puff som kändes ordentligt.
  • Tizi

Här är mjölkproduktionen "igång" igen. Kul med nått tecken iaf. Men tror faktiskt att även jag har känt av bebben några ggr nu. Fortf svårt att säga om det verkligen är den eller nått annat men ganska säker iaf. Och starkare lär väl rörelserna bli..

• LokesMammi
    Tizi skrev 2013-12-29 16:47:09 följande:
    Här är mjölkproduktionen "igång" igen. Kul med nått tecken iaf. Men tror faktiskt att även jag har känt av bebben några ggr nu. Fortf svårt att säga om det verkligen är den eller nått annat men ganska säker iaf. Och starkare lär väl rörelserna bli..

Känner också av mjölken. Känn som det är för tidigt! =) Är bara v 18+0 idag! =)

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • Tizi

Jag var i v17 med första barnet oxå när det började gå att klämma ut lite råmjölk. Jag har haft massa mjölk och kunnat amma båda länge så jag hoppas det blir så nu med. Nackdelen är väl att det är svårt att bli av med mjölken sen. För bara något halvår sedan försvann den trots att det var över 3 år sedan jag sluta amma då! Nån mer som haft det så?

LokesMammi skrev 2013-12-29 21:47:45 följande:
    Känner också av mjölken. Känn som det är för tidigt! =) Är bara v 18+0 idag! =)

• DevilsDaughter

Sitter på akuten nu. Hade sex inatt och nu blöder jag, antagligen ingen fara, men måste ju kollas upp. Har gått 15+6 idag.