Lillium skrev 2013-11-03 13:07:42 följande:
Vill inte dra ner stämningen men måste bara få skriva av mig någonstans
Har blödit sedan i fredags. Bara när jag torkar mig men ändå, varje gång jag går på toaletten är det ljusröda flytningar med blodstrimmor i. Som tur är har jag en tid på tisdag morgon så jag hoppas få besked då men det känns bara så hopplöst allting. Hade ju en blödning för 2 veckor sen och då mådde ju fostret bra men var lite mindre (ca 5dagar) än vad det borde vara. Nu känns det bara hopplöst. Hade ett missfall precis innan detta också, fast tidigare. Är i 9+0 imorgon och det känns så trist om det blir missfall nu när man börjar närma sig vecka 12 och allt.
Känns som att jag varit gravid hela hösten (vilket jag har också) men inte får något ut något av det. Är så himla ledsen bara.
Jag tycker så synd om dig, men misströsta inte, kanske slutar det inte med missfall. Men om det blir det så det är bara att acceptera och försöka igen. Håller tummarna! När jag fick missfall för två år sedan sa läkaren att jag inte skulle känna hopplöshet eftersom om två veckor har jag igen ÄL och kan bli gravid igen. Sedan var det bara att sörja.