Bf Juni 2014
Vi bor i Västmanland!
Vi bor i Västmanland!
hihi
Jag är kluven över o kolla kön el inte! Vi kollade inte sist o det var jättekul o få höra "det bidde en med snopp" när jag frågade! Frågade direkt han kom ut! =)
Så nu vore det nästan kul o veta hur det känns o gå en grav o veta vem som gömmer sig i magen! Men samtidigt vill jag inte veta! =)
Det är skönt att man varit större tidigare (fetare) o att man sparat dom byxorna. Dom kommer till användning just nu! Måste bara köpa nya leggings! =)
Magen har blivit stor, men inte nedre delen av magen där bebisen ligger! Jobbigt! vill inte att det ska synas ännu. Går in i v 8 på söndag. 7+0.
Jag gick på liberal lchf kost innan gaviditeten, kan jag inte äta längre. Hungrig o illamående om vartannat. Måste då äta för att inte må sämre. Kan inte äta bacon, inte korvar. Klarar inte av grädd o cf såserna. Äter vanliga smörgåsar. Inte bra. Ändå har jag gått ner i vikt! :/
Här är det jag som tar hand om ungen o lägenheten! När sonen var spädbarn tog sambon honom på mornarna på helgerna så jag fick sova! Han satte sig framför datan o la sonen på en filt medan jag låg o sov i sängen! Han vaknade varannan - var tredje timme på natten för o äta! Fick även order av bvc sköterskan att väcka honom o mata honom när han inte vaknade för att han åt så himla mkt på dagen! Ibland kunde han sova 5-6h utan o äta vilket hon tycke var väldigt länge! =)
Men nu är det andra bullar. Jag går upp med honom vare sig jag jobbar dag, kväll eller är ledig! :/ Irriterande!
Men nu måste jag upp o äta när jag vaknar annars mår jag illa!

När jag väntade min son kräktes jag näst intill varje dag. Mådde skitpiss! Fick olika mediciner o inget hjälpte! Han kom 5dagar före BF. Nu mår jag illa men har inte kräkts, jag kan äta nu! Äter ofta men lite! Jobbigt o behöva gå omkring o äta hela tiden! Får se vem som bor i mig o när den behagar titta ut! =)