Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Bf Juni 2014

Vi bor i Västmanland!

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • LokesMammi
    Lotta 84 skrev 2013-10-11 15:44:29 följande:
    Vi tog inte reda på könet på första, men maken ville. Jag vill inte den här gången heller, men vi får väl se vad maken säger om de...

Eftersom han ville sist men inte du o ni tittade inte o han vill nu men inte du, då är det hans tur o "bestämma" tycker jag! Skrattande hihi
  • LokesMammi

Jag är kluven över o kolla kön el inte! Vi kollade inte sist o det var jättekul o få höra "det bidde en med snopp" när jag frågade! Frågade direkt han kom ut! =)
    Så nu vore det nästan kul o veta hur det känns o gå en grav o veta vem som gömmer sig i magen! Men samtidigt vill jag inte veta! =) 

• LokesMammi
    Hallonmjölk skrev 2013-10-11 19:50:38 följande:
    Vi ska kolla kön. Sambon fick bestämma eftersom det är hans första barn och mitt fjärde. :) glad att han vill veta kön för det vill jag med :)
    Hörde från nån att man kan få veta kön hör i Västerås på RUL. Nån som vet om det stämmer ?
    För 7 år sen fick man inte veta.

Ja, det tror jag man får. När jag gjorde RUL i augusti 2010 så hade dom fått dom maskinerna och inte riktigt än fått klartecken till o säga ja!
    Men en kollega som ska ha nu i november fick reda på kön! 
  • LokesMammi
    Cakes skrev 2013-10-11 20:48:15 följande:
    För övrigt, är det någon som har hjärtklappning typ som symtom. Känner mig emellanåt som om jag druckit fem redbull eller något sådant?! 

Åh, redbull. Va gott! =) Med vodka i! =)
  • LokesMammi
    Cakes skrev 2013-10-11 21:02:45 följande:
    Haha, håll dig från vodkan bara ;)

Ja, jag vet! Är så sugen på vin! =) hehe Vill ha det man inte får! =)
  • LokesMammi

Det är skönt att man varit större tidigare (fetare) o att man sparat dom byxorna. Dom kommer till användning just nu! Måste bara köpa nya leggings! =)

Magen har blivit stor, men inte nedre delen av magen där bebisen ligger! Jobbigt! vill inte att det ska synas ännu. Går in i v 8 på söndag. 7+0.

Jag gick på liberal lchf kost innan gaviditeten, kan jag inte äta längre. Hungrig o illamående om vartannat. Måste då äta för att inte må sämre. Kan inte äta bacon, inte korvar. Klarar inte av grädd o cf såserna. Äter vanliga smörgåsar. Inte bra. Ändå har jag gått ner i vikt! :/   

• LokesMammi

Här är det jag som tar hand om ungen o lägenheten! När sonen var spädbarn tog sambon honom på mornarna på helgerna så jag fick sova! Han satte sig framför datan o la sonen på en filt medan jag låg o sov i sängen! Han vaknade varannan - var tredje timme på natten för o äta! Fick även order av bvc sköterskan att väcka honom o mata honom när han inte vaknade för att han åt så himla mkt på dagen! Ibland kunde han sova 5-6h utan o äta vilket hon tycke var väldigt länge! =)
    Men nu är det andra bullar. Jag går upp med honom vare sig jag jobbar dag, kväll eller är ledig! :/ Irriterande!
    Men nu måste jag upp o äta när jag vaknar annars mår jag illa!  

• LokesMammi
    Lillium skrev 2013-10-13 15:47:47 följande:
    Dagens positiva: V.7 imorgon (6+0) Glad

Idag går jag in i v 8 (7+0) =)
  • LokesMammi

När jag väntade min son kräktes jag näst intill varje dag. Mådde skitpiss! Fick olika mediciner o inget hjälpte! Han kom 5dagar före BF. Nu mår jag illa men har inte kräkts, jag kan äta nu! Äter ofta men lite! Jobbigt o behöva gå omkring o äta hela tiden! Får se vem som bor i mig o när den behagar titta ut! =)

Svar på tråden Bf Juni 2014