Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Bf Juni 2014

rosii skrev 2013-10-15 12:13:16 följande:
    Fick bakläxa från min bm idag, mera motion. Fybubblan så tråkigt, är ju jämt trött haha. Ska tillbaka om 3 veckor igen, är då i 9+3. Hon gillade inte heller att jag äter lchf (dock ej strikt nu), fast hon frågade även vad det var så hon visste eg inte vad hon pratade om?

Jag åt enl lchf innan jag blev gravid. Försöker äta så nu med men det går inte då jag måste äta typ hela tiden o min bebis vill inte ha bacon o korvar! Hehe. Får hoppas att det blir bättre när man kommit in i graviditeten mera! =)

JAg är också sjukt trött! Somnar på soffan efter jobbet! =)
    Har jävligt ont i brösten, känner lite stickninar i livmodern och mår illa. Hungrig när jagi nte mår illa, törstig o kissar ofta men lite! =)    
    Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • LokesMammi

Jag kom på en sak. Sitter just nu o äter knäckebröd med ostekt falukorv o kalvsylta på! Är det fel o äta. Räknas det som rå mat? Nån som vet?

• LokesMammi
    rosii skrev 2013-10-15 19:42:03 följande:
    Lokesmammi det är helt ok att äta! Du kan vara lugn ;) Jag mår faktiskt inte illa alls, inte nått! Har (än!) Inte fått avsmak för lchf. Läst många som fått det dock. Men jag hoppas på att kunna käka lchf hela grav då min mage är totalt trasig av kolisar.

Ah, ok. Va bra! För det är gott! =)
    Ja, jag är helt uppblåst o svullen om magen nu nä jag äter KH. Vill inte men men! =) 
  • LokesMammi
    Amalian83 skrev 2013-10-18 16:18:37 följande:
    Idag har jag inte mått lika illa som tidigare i veckan. Vet inte va det beror på. Ändrad frukost eller att jag tog sovmorgon till kl åtta eller att jag har smaskat på salta kex hela dagen. Oavsett så är det fantastiskt att känna sig lite pigg om än så bara för en dag. Nu ska jag ut och springa i det fina vädret!

Fina vädret?? Var bor du? =)
    Här r det snö, kallt o blåsigt! Bor i Västerås! =) 
  • LokesMammi

Gå in i v 9 idag (8+0). Mina storlek större byxor börjar snart bli för små! Är jätte svullen!
    Jobbat delad tur idag o 8h igår! Helt slut nu!
    Plus att man har en sjuk 2 åring som gråter efter mig! 

• LokesMammi

Vi bor i en trea på 88kvm. Stort, men ändå för litet! =) Måste rensa här hemma! =)

Sambon är 33 o jag kommer o vara 33 när barnet kommer!  

• LokesMammi
    jamka skrev 2013-10-26 10:57:18 följande:
    Här bara 6+4, känns som en evighet till v. 12. LokesMammi, jag har också en Loke hemma:)

Trevligt! Fint namn! =)
    Vad tänkte ni på nästa unge för namn? Jag vill ha ur samma mytologi. Får se om det blir så! =)

• LokesMammi
    jamka skrev 2013-10-26 12:12:28 följande:

Jag slapp att må illa när jag väntade min son för 6 år sedan. Nu mår jag lite illa bara när jag är hungrig och ibland på kvällarna. Har hört att man mår mer illa om man väntar en flicka men jag tvivlar att det stämmer:)

När jag väntade sonen kräktes jag i princip varje dag i 4mån. Nu har jag inte kräkts en enda gång hittills. Mamma kräktes i 9mån när hon väntade mig! Nu mår jag bara illa o är konstant hungrig. Äter hela tiden. Så jag gissa på tjej denna gång! =)
    Folk som har flera säger att dom mådde sämre med andra barnet, men det gör inte jag! =) 
Svar på tråden Bf Juni 2014