Bf Juni 2014
Idag köpte sambon plommon! Skönt, då kanske man kan börja bajsa igen! =)
Har jobbat delad tur idag! Bläääää! Helt slut!
Idag köpte sambon plommon! Skönt, då kanske man kan börja bajsa igen! =)
Har jobbat delad tur idag! Bläääää! Helt slut!
Jag tänkte på detta med BF som diskutteras! Ska skriva min mening! =)
Jag hade senaste mensen 2e augusti. Den har varit regelbunden. Inte 25-27dgr utan kortare. Jag har inte haft mens 25-25 utan mera 25-23 varje månad. Förstår ni? =)
Mens 25/8, enl BM BF 31/5. Olika sidor säger olika datum dvs 31/5 och 1/6. Jag säger månadsskiftet maj/juni. Tror inte att RUL ändrar så mkt pga regelbunden mens.
Jag är idag i v 10+2 =)
Därför är jag med i denna grupp för jag är osäker på maj el juni. Kan ju gå över tiden så det blir juni. Sonen kom 5dgr före bf! =)
Man märker hur trotsig min unge är! Vi låg o busa i sängen innan frukost pappa han o jag. O hans fötter var på min mage o då sa jag "var är bebisen?". "dä!" sa han o peka! Då sa pappan att man klappar o är snäll mot bebisen, så han klappa mig på magen sen kom hornen ut o han sparkade mig på magen. Nedre delen av magen! Fan va ont det gjorde o va arg sambon blev! =) Nu ve jag iaf att sambon är glad över bebisen!'
Jag har gått ner 1.1kg i vikt på 1½vecka! :/ Jag tycker det är bra då jag vill gå ner i vikt o är fokuserad på vikten, men nu r det inte bra. Nu ska jag ju gå upp i vikt! Men jag har några månader på mig o gå upp i vikt! =)
11+0 idag! En vecka kvar sen ska jag berätta för övriga vänner. Vänta till efter RUL innan jag berättar för alla andra på jobbet! =)