• claire

Bf Juni 2014

Jag jobbar 75% och är projektanställd. Har inte brytt mig om att anmäla mig tilm arbetsförmedlingen, jag vill inte ha något annat jobb och har det superbra på mitt nuvarande. Orkar heller inte sitta och söka jobb hela tiden.. Kanske dumt för pengar är ju gött. Men jag klarar mig.

• claire

Förresten: tack för alla tips emot mitt lilla problem. Jag ska köpa sån där salva..

• claire

Hej alla. 

Verkar som att många har fått lyssna på sina små, såå jag längtar till vårt ultraljud om exakt en vecka idag. 
    På måndag är det inskrivning. Ska också bli spännande.

Jag är fortfarande ganska orolig för missfall. Är risken mindre nu i v.11 eller är det liksom lika hög risk tills man passerat v.12? Jaja. Det är väl bara att låta tiden gå antar jag. Jag tycker att de senaste veckorna faktiskt gått väldigt snabbt. Haft mycket att göra. 

Någon mer än jag som tycker att sea-banden är grymma??

Amaian83: Nej, här i Sverige får man inte gå på UL förrän v.18, och lyssnar gör man inte innan det (väl???).
    Lite sent kan jag tycka. Jag känner att är det något fel, eller där ligger ett dött foster, så vill jag ju veta det NU och inte vänta tills v.18??

• claire
    H83 skrev 2013-11-28 11:12:26 följande:
    Vecka 11 inleds med tre dagars färska blödningar och molvärk så det är förmodligen missfall på gång.. Ringer BM och hon avskriver inskrivningen jag skulle på imorgon och tycker vi ska vänta och se vad som händer. Är knäck och så himla ledsen!! Nu är det bara att vänta och se om det kommer en rejält blödning...

Stort lycka till och jag håller tummarna för er!! Kram*
    Åh nej!

Tänker på dig och hoppas att livet där inne vill stanna kvar!
  • claire

Jag har också katt men trodde inte att det vsr någon fara om man haft katt sedan länge och redan är "van" eller vad man ska säga. Det är vad jac hört, och jag tömmer låda flera gånger i veckan här hemma. Vad är det slm ska vara så farligt egentligen?

• claire

Jättetråkigt, jamka! Lider verkligen med dig, det kan inte vara vanligt med så sena missfall? Jag går in i vecka 12 idag. Inskrivning i morgon och ul på torsdag. Efger denna veckan kommer jag att vara lugnare OM allting är ok. Just nu går det i vågor. Man hör och läser saker hela tiden som får en orolig ju! Jag hittade biltråden nu. Sen eller vad? Den boede finnas länkad i Ts?

• claire

Herregud. Nu sitter jag och bölar till Spårlöst också...

Inskrivning imorgon! IIIIIh!

• claire

Var på inskrivning igår. Fy vilken ångest kag fkck för min vikt. Har gått upp rebält på senaste tiden. Ändå tyckte bm inte att jag behövde oroa mig. Hur som helst, alla värden var strålande iallafall. Känns skönt. Sen det här med om det syns eller ej... min mage har definitivt svullnat, det har den. Men jag har lite hull även utan att vara gravid så tror inte att det syns så mycket.. Illamåendet har släppt nu vilket är SÅÅ skönt. Bara när jag inte ätit på länge kan jag känna av hungerillamående. V.11+2 idag, och UL om 2 dagar. Såå kul! Förresten: jag dricker Laxa-tea varje kväll nu. Hjälper jättebra mot mitt lilla problem som jag hade innan! Tips om ni har samma problem:)

Svar på tråden Bf Juni 2014