• claire

Bf Juni 2014

Rebecca 551: Ja precis. Innan jag började med det kom det blod när jag gjorde nr2. Nu funkar jag helt som vanligt:)

• claire
    Principessa85 skrev 2013-12-03 15:27:12 följande:
    Förresten någon här som inte har berättat för jobbet än? Jag har nämligen inte gjort det... nytt jobb och fick reda på under introduktionen att jag var gravid (oplanerat). Ska på Kub på tosdag och om allt ser bra ut, funderar jag på att prata med chefen på fredag. Tycker det känns lite jobbigt, men måste ju i vilket fall som helst berätta tids nog...Flicka 130106 & BF 140615

Jag har inte berättat på jobbet. Känner också lite ångest inför det eftersom jag inte jobbat där så länge och trivs så bra. Men- detta är viktigare och jag litar på att det löser sig på något sätt. Fick reda på idag att min syster också är gravid! Sååå mysigt!!
  • claire

Gjorde UL idag:) Bild finns i bildtråden (som för övrigt ligger här:www.familjeliv.se/Forum-2-12/m71301396.html).

Blev tillbakaflyttad till 11+0 (min beräkning var 11+4) och nytt BF 26 juni.

Känns heelt otroligt att det finns en liten där inne! Jättelivlig var den och helt perfekt:)

• claire
    DevilsDaughter skrev 2013-12-05 21:33:03 följande:
    Vi har också gjort KUB nu, gjorde det igår och det gick fantastiskt bra:) v 12+2 idag och det känns så underbart att allt gått så bra hittills! fick risk på 1:16000-nånting.. Fick reda på också att vi väntar en flicka med en säkerhet på 95%:)) 

Oj, det trodde inte jag att man kunde se så tidigt! Men vad roligt att få reda på det också! :)
  • claire
    Gullulla skrev 2013-12-11 15:22:41 följande:
    I morgon kliver jag in i vecka 13 ( 12+0)

Jag med!! Grattis till oss till den magiska 12an:)
  • claire
    zaybia skrev 2013-12-11 20:31:55 följande:
    V 13 (12+0) imorgon :) tycker att jag inte hinner med, veckorna går riktigt fort nått ul har jag inte gjort och kommer inte göra förrän 27/1. Känns som en evighet dit! Och ovanpå allt har jag inga symtom alls längre. Njuter av lugnet

Grattis till dig också, missade dig:)
  • claire

Jag är SÅ kluven gällande att kolla kön. Jag är verkligen för ett normkritiskt förhållsningssätt oxh kommer inte att låta könet påverka inredning eller klädsel särskilt mycket. Dör mig är dessa frågor jätteviktiga. Dock är jag så sjuuukt nyfiken av mig som person och vill gärna veta allt man kan få reda på. Vilket gör det klurigt om BM frågar om vi vill veta:) Får tänka tills den 21/1. Mina byxor börjar bli för små i magen så idag provar jag det klassiska gummibandstrixet.

• claire
    bonden skrev 2013-12-13 12:54:04 följande:
    Vi ändrar inte kläder eller inredning efter könet men att veta skulle underlätta i jakten på namn. Vi tog reda på könet när vi väntade dottern och om det går att se den 9 januari på RUL så vill vi nog veta denna gång också. Har inga namnförslag ens i dagsläget och brukar ha väldigt olika smak.

Ja det tänker jag också- just att det skulle vara roligt att spåna på namn!
  • claire

Hej allihop!

Jag har inte skrivit här inne på jättelänge men varit inne och kikat på er andra såklart!

Hoppas att ni haft en skön jul. Idag är de ju nyårsafton också så jag passar på att önska er ett gott nytt år också!
    Imorgon är det samma år som våra små kommer till världen!! :)

Uppdate från mig: Jag har blivit kvitt allt illamående och mår nästintill helt som vanligt. Har lagt upp en bild på magen i bildtråden och ser nu att det nog kommit en liten bula, men för mig känns det bara som att jag är tjock och ätit alldeles för mycket. Men men.. annars mår jag som sagt jättebra (förrutom att jag känner mig ful och tjock). Nästa se-fram-emot-datum är den 22 januari då vi ska på RUL. Weei!

Hoppas att allt är fint med er!

Svar på tråden Bf Juni 2014