Bf Juni 2014
Rebecca 551: Ja precis. Innan jag började med det kom det blod när jag gjorde nr2. Nu funkar jag helt som vanligt:)
Rebecca 551: Ja precis. Innan jag började med det kom det blod när jag gjorde nr2. Nu funkar jag helt som vanligt:)
Gjorde UL idag:) Bild finns i bildtråden (som för övrigt ligger här:www.familjeliv.se/Forum-2-12/m71301396.html).
Blev tillbakaflyttad till 11+0 (min beräkning var 11+4) och nytt BF 26 juni.
Känns heelt otroligt att det finns en liten där inne! Jättelivlig var den och helt perfekt:)
Jag är SÅ kluven gällande att kolla kön. Jag är verkligen för ett normkritiskt förhållsningssätt oxh kommer inte att låta könet påverka inredning eller klädsel särskilt mycket. Dör mig är dessa frågor jätteviktiga. Dock är jag så sjuuukt nyfiken av mig som person och vill gärna veta allt man kan få reda på. Vilket gör det klurigt om BM frågar om vi vill veta:) Får tänka tills den 21/1. Mina byxor börjar bli för små i magen så idag provar jag det klassiska gummibandstrixet.
Alltså.. min telefon stavar som den vill. Störigt.
Hej allihop!
Jag har inte skrivit här inne på jättelänge men varit inne och kikat på er andra såklart!
Hoppas att ni haft en skön jul. Idag är de ju nyårsafton också så jag passar på att önska er ett gott nytt år också!
Imorgon är det samma år som våra små kommer till världen!! :)
Uppdate från mig: Jag har blivit kvitt allt illamående och mår nästintill helt som vanligt. Har lagt upp en bild på magen i bildtråden och ser nu att det nog kommit en liten bula, men för mig känns det bara som att jag är tjock och ätit alldeles för mycket. Men men.. annars mår jag som sagt jättebra (förrutom att jag känner mig ful och tjock). Nästa se-fram-emot-datum är den 22 januari då vi ska på RUL. Weei!
Hoppas att allt är fint med er!