Nej det finns att köpa på Apoteket. Har för mig att det stod att gravida inte skulle använda det i bruksanvisningen vilket jag dubbelcheckade med min bm som sa att det var okej ändå. Så jag använde det då jag var desperat!! Tråkigt att du fått så dåligt bemötande och fått ta reda på allt själv!!
rosii skrev 2013-10-30 17:41:12 följande:
Tizi; rhinokort är det på recept?
Zandraclaesson; kunde du sluta med mentholen sen direkt? Tunga grejer ;)
Alltså det är fan lite lustigt allt vilken skillnad på att vara gravid igen. Förra bm när jag väntade flickan till -10, hon kunde inte ( brydde sig inte?) Om att hjälpa mig. Jag hade hemsk halsbränna som jag spydde av, nu får jag veta att drt finns hjälp på recept att få!
Jag hade även hemsk nästäppa, nä det var bara att hålla ut! Inte nämnde hon något rhinokort.
Ja sen hade jag svår foglossning också från v 20. Jag gick på kryckor från v 30, som jag dessutom fick fixa själv från svärmor. Fick jag nå sjukgymnastik? Nix!! Fick INGEN hjälp. Fixade en tens apparat på egen hand. Fyfan vad arg jag blir så här i efterhand, så jävla lat hon var. Hon kan inte ha brytt sig ett skit lm mig!
Och som grädde på moset utvecklade jag en psykisk åkomma under grav men intr fick jag någon hjälp där heller..
Man kan ju inte bli annat än arg.