Bf Juni 2014
Oj, vad var det där för en massa bokstäver och symboler?!
Hur mår ni nu? Jag är i v10 nu och mår ganska okej. Inte så illamående längre men dock väldigt trött och kan fortfarande inte dricka mitt älskade kaffe..
Oj, vad var det där för en massa bokstäver och symboler?!
Hur mår ni nu? Jag är i v10 nu och mår ganska okej. Inte så illamående längre men dock väldigt trött och kan fortfarande inte dricka mitt älskade kaffe..
Idag har vi berättat för mina föräldrar! Vi funderar på att berätta för barnen ikväll men risken finns ju att dom kommer skvallra på dagis/skola och det är lite tidigt för det än tycker jag. Men nu står svärisarna på tur och sen våra syskon. Har en hel drös att berätta för!!
Jag är inte med i fb gruppen så jag hänger här än så länge!
Och jag är sååå tröööött!! Mår inte så illa men kl 15 är jag redo att gå och lägga mig för natten alltså. Jag har vart så hemsk att jag har sovit en timme innan jag hämtat barnen (är hemma och skriver examensarbete) annars orkar jag inte!!
Mysigt!! Vi har inte berättat än. Väntar nog två veckor till när vi även är redo att berätta för allmänheten ![]()
Ja det känns ju jättekonstigt att smussla med graviditeten nu när man är i v12 men jag har inte hunnit berätta för alla mina syskon och så än och barnen vet inte heller nått än.
Idag ska vi ut och käka med ett par där tjejen oxå är gravid så kanske kläcker nyheten för dom.. Kul att diskutera med nån i samma sits!
Blir väl att man berättar successivt nu för dom man träffar men att outa det på Facebook och Instagram får vänta!
Nej alltså jag är sparsam med bilder och uppdateringar på Facebook. Är mer aktiv på instagram där jag har mina närmsta vänner och släktingar ![]()
Usch vad ledsamt!! Kramar till dig!!
Ja tyvärr har jag haft problem med det efter mina andra graviditeter.. Inte kul!! Vet inte vad man ska göra åt det heller :(
Hurra!! Ett delmål är nått. Idag gick jag in i v13 (12+0)