• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Tizi

Alltid roligt med ett tecken på att det är nära. Min slempropp lossna 9 dagar innan sonen föddes. Han kom v38+6!

DevilsDaughter skrev 2014-05-25 09:20:56 följande:
    Grattis amalian! Jag har också positiva erfarenheter av igångsättning! Skönt att kroppen svarade så bra på det!

Min slempropp har börjat gå i omgångar.. i förrgår kväll började det komma en del och igår kväll kom det mer. Vill ju så gärna att det ska betyda att det är på g eller iaf att den kommer tidigare, men vet ju att det inte behöver vara så.. 36+5 idag!

• DevilsDaughter

Tizi: Ja det vore verkligen underbart om bebisen vill komma lite tidigare! På nåt dumt sätt har jag ställt in mig på det nu också bara för att slemproppen har gått! 

Nu precis nyss kom det även lite rosa/beigefärgat slem, innan har det varit kritvitt.. 

• MissMf

Jag tycker att det luktar sperma om mina trosor :/ dom är jättefuktiga/ blöta typ hela tiden. Kan man va så varm/ ha så finniga flytningar? Har även slemmiga flytningar typ som snor, slemproppen? Dom har hållit på i typ en vecka sen jag började störtblöda. Har binda på nu, har haft trosskydd innan, men det e ju svårt o se om den blir våt. Tänkte om jag läcker fostervatten.

• LokesMammi
    MissMf skrev 2014-05-25 21:57:08 följande:
    Jag tycker att det luktar sperma om mina trosor :/ dom är jättefuktiga/ blöta typ hela tiden. Kan man va så varm/ ha så finniga flytningar? Har även slemmiga flytningar typ som snor, slemproppen? Dom har hållit på i typ en vecka sen jag började störtblöda. Har binda på nu, har haft trosskydd innan, men det e ju svårt o se om den blir våt. Tänkte om jag läcker fostervatten.

Ja du läcker fostervatten! =)
    Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • MissMf
    LokesMammi skrev 2014-05-25 22:44:49 följande:

Ja du läcker fostervatten! =)
    Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    Men då har jag gjort de i flera dagar! ???? o både badat badkar o pool ute i dag o haft sex :/ hoppas att de kommer igång. Testar med binda nu som sagt o får se hur den känns sen :p
  • DevilsDaughter

Missmf: Jag skulle ha ringt in.. De kanske vill att du kommer in på koll.. man ska inte gå för länge med vattenavgång..

• Sessan4
    MissMf skrev 2014-05-25 23:22:56 följande:
    Men då har jag gjort de i flera dagar! ???? o både badat badkar o pool ute i dag o haft sex :/ hoppas att de kommer igång. Testar med binda nu som sagt o får se hur den känns sen :p
    Jag hade nog ringt förlossningen, de vill säkert att du kommer o kollar! pga infektionsrisken så kan man inte gå för länge med läckande fostervatten!
  • Sessan4
    DevilsDaughter skrev 2014-05-26 09:08:10 följande:
    Missmf: Jag skulle ha ringt in.. De kanske vill att du kommer in på koll.. man ska inte gå för länge med vattenavgång..
    Haha! varit inloggad på annan sida samtidigt så jag såg inte ditt ilägg.. vi har skrivit typ samma!!

Hur går det för dig?? Glad
  • MissMf

Men när jag testade med binda blev den inte blöt tycker jag :/ blää vad jobbigt sånt här e :( o förut så såg man att de va flytningar som hade blött ner trosan. Tänk vad mycket smaskig info man delar med om sej själv när man e gravid ;p

• Sickan12
    MissMf skrev 2014-05-26 09:53:05 följande:
    Men när jag testade med binda blev den inte blöt tycker jag :/ blää vad jobbigt sånt här e :( o förut så såg man att de va flytningar som hade blött ner trosan. Tänk vad mycket smaskig info man delar med om sej själv när man e gravid ;p

Men det [quote=73312038][quote-nick]MissMf skrev 2014-05-26 09:53:05 Men varför ringer du inte och rådfrågar förlossningen? Jag har ringt när det bara varit lite blött, för att jag själv inte är expert och kan avgöra vad som är vad. Man måste ju ta hjälp ibland :)