• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • barilla
    DevilsDaughter skrev 2014-06-01 05:49:31 följande:

barilla: Min slempropp gick för typ en vecka sedan och jag trodde verkligen att förlossningen skulle köra igång, kom även lite blod också.. Någon enstaka gång har jag känt lite mensvärk också och verkligen hoppats! Men än så länge ingenting och nu är alla känningar jag hade helt borta.. Känner mig gruvligt deprimerad över detta.. Först tyckte jag bara det var "kul" att det hände något, men sen lyckades jag typ ställa mig in på att jag inte kommer gå tiden ut/gå över denna gången.. Men inser nu att det nog kommer bli så.. Hoppas det  blir annorlunda för dig och att du fortsätter ha känningar och föder tidigare!

Men verkligen lycka till!! Väldigt snart så måste det ju vara dags :)
  • DevilsDaughter

barilla: Ja, man får ju tänka att nu när man gått så långt så är det inte jättelång tid kvar iaf, även om man skulle gå över lite… Men det är svårt ibland då man gärna vill att det händer direkt!

• Tizi

Heja dig!!! Det ÄR fruktansvärt jobbigt att gå över tiden när man är redo att föda NU!! Snart snart har du din bebis och då är övertiden bortglömd och humöret tillbaka igen!

EMTP skrev 2014-06-01 15:56:08 följande:
    BF+8.

Det här är ju ren tortyr. Jag är helt knäckt!

• Holk

Hejhallå! Ni som gjort hinnsvepning som omfördela, hur kändes det för er? Funkade det? Om ja, hur lång tid efter svepningen hände något och vad hände då?

• Tizi

Jag gjorde någon form av hinnsvepning när jag hade gått över tiden 11 dagar. Läkaren drog i tappen och putte på bebisens huvud några gånger. Det gjorde inte ont vad jag minns och sd började komma lite smått på natten och sen föddes hon på dagen efter så det gav bra effekt!

Holk skrev 2014-06-01 16:34:41 följande:
    Hejhallå! Ni som gjort hinnsvepning som omfördela, hur kändes det för er? Funkade det? Om ja, hur lång tid efter svepningen hände något och vad hände då?

• barilla
    EMTP skrev 2014-06-01 15:56:08 följande:

BF+8.
    Det här är ju ren tortyr. Jag är helt knäckt!

Åh jag vet hur du känner dig! Fruktansvärt att

gå över sådär :( man har nog aldrig varit så glad av att få känna smärta. Håller tummarna för dig att det snart sätter igång!!
  • DevilsDaughter

EMTP: Uscha.. fy så segt! vet att INGET är någon tröst när man bara väntar och inget händer.. 

Holk: har du fått hinnsvepning?

Fick nu för några timmar sen en extrem huvudvärk.. Har i princip aldrig huvudvärk, detta är nog första gången denna graviditeten faktiskt.. Riktigt kraftig huvudvärk där jag hade svårt att till och med läsa på forumet.. Dock tror jag att det har lättat någon grad nu.. Vad kan det vara? Tror inte på HF då jag aldrig haft det förut och har väldigt lågt blodtryck.. Järnbrist vet jag att jag har, men har haft mkt lägre järnvärde än jag har nu och inte känt av någon huvudvärk över huvud taget..

• LokesMammi

BF imorgon! Ska till BM på onsdag o då få hinnsvepning. Hoppas på bebis på fredag! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3