• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • LokesMammi
    MissMf skrev 2014-05-28 18:49:46 följande:
    Albin kom i dag vid kl 15.12. Ganska exakt 6 timmar efter vattnet. Kom in till förlossningen vid 12 tiden o va fullt öppen. Bm trodde inte det va sant :p hann inte med någon bedövning o fattade inte lustgasen men det gick bra ändå. Jag va som gjord för o föda barn sa bm :p 3580g o 50cm lång. V.37+1 :)

Wohoo. Grattis!! Baby
    Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • Sickan12

Grattis till er nyblivna mammor :D. 13 dagar kvar till BF nu, känner mig inte ett dugg redo!! Hjälp!

• EMTP

Fem dagar över tiden.
    Sååååå himla ledsen idag. Bölar för allt och inget.

• Sessan4
    EMTP skrev 2014-05-29 22:04:21 följande:

Fem dagar över tiden.
    Sååååå himla ledsen idag. Bölar för allt och inget.

Styrkekramar till dig!! Håll ut! Snart är babyn här <3
  • barilla

3 dagar med mensvärk. . Vecka 36+0 idag. Tänk om man kanske hade sluppit gå 11 dagar över tiden denna gången. Någon mer som har börjat sin förlossning med lättare mensvärk? Eller är det bara förvärkar som kan hålla på i flera veckor??

• loglady

Barilla: Jag hade mensvärk i några dagar innan slemproppen gick och värkar började så smått med mitt första. Dock var detta runt BF+8 eller nåt sånt, och hon föddes +14.

Hoppas du slipper vänta så länge!

• DevilsDaughter

barilla: Min slempropp gick för typ en vecka sedan och jag trodde verkligen att förlossningen skulle köra igång, kom även lite blod också.. Någon enstaka gång har jag känt lite mensvärk också och verkligen hoppats! Men än så länge ingenting och nu är alla känningar jag hade helt borta.. Känner mig gruvligt deprimerad över detta.. Först tyckte jag bara det var "kul" att det hände något, men sen lyckades jag typ ställa mig in på att jag inte kommer gå tiden ut/gå över denna gången.. Men inser nu att det nog kommer bli så.. Hoppas det  blir annorlunda för dig och att du fortsätter ha känningar och föder tidigare!

• barilla
    loglady skrev 2014-05-31 23:59:42 följande:

Barilla: Jag hade mensvärk i några dagar innan slemproppen gick och värkar började så smått med mitt första. Dock var detta runt BF+8 eller nåt sånt, och hon föddes +14.

Hoppas du slipper vänta så länge!

Ja det hoppas jag också ;) men man letar ju alla tecken just nu! Fick en lite slemmigare flytning imorse, men är osäker på om det kan ha varit en bit av slemproppen. . Jaja bara vänta och se helt enkelt :) är så sjukt nervös den här gången så kanske är bra att få förbereda mig i några veckor till!
  • barilla
    DevilsDaughter skrev 2014-06-01 05:49:31 följande:

barilla: Min slempropp gick för typ en vecka sedan och jag trodde verkligen att förlossningen skulle köra igång, kom även lite blod också.. Någon enstaka gång har jag känt lite mensvärk också och verkligen hoppats! Men än så länge ingenting och nu är alla känningar jag hade helt borta.. Känner mig gruvligt deprimerad över detta.. Först tyckte jag bara det var "kul" att det hände något, men sen lyckades jag typ ställa mig in på att jag inte kommer gå tiden ut/gå över denna gången.. Men inser nu att det nog kommer bli så.. Hoppas det  blir annorlunda för dig och att du fortsätter ha känningar och föder tidigare!

Åh va jobbigt att ha så "säkra" tecken å så händer inget! Sist gång kände jag INGENTING förrän allt kom på samma gång, men då gick man ju heller inte å hoppades. Annorlunda nu ju när man ändå har liite känningar, och då kan man ju inte sluta hoppas. .