• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Jessica08

Devilsdaughter: men oj va drygt att gå över så länge! Bm ska göra kontroll på måndag om det går att starta ngt tidigare så håller tummarna för det! Äter jättenattljusolja så hoppas hoppas det går att göra ngt!

Lokesmammi: åh snart är det dags! Herregud vad spännande, snart har ni er skatt!! :)

• LokesMammi

Blir bebis idag eller imorgon! Är öppen 3cm. Åkte hem. Åker tillbaka senare! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
  • Sessan4
    LokesMammi skrev 2014-06-06 16:06:56 följande:

Blir bebis idag eller imorgon! Är öppen 3cm. Åkte hem. Åker tillbaka senare! =)

Loke 11/1-11, Pyret 2/6-14 <3
    Spännande! Lycka till nu!
  • Jessica08

Lokesmammi: lycka till! Berätta hur det går :D

Nu har proppen börjat lossna ännu mer och kraftiga sd har kommit igång igen.. Och så börjar man hoppas igen.........

• Korpfan

Har följt tråden ett bra tag men inte sagt något. Hej på er. :) är 39 +2 och min bebis verkar gjuten i sprattlig betong. Mycket livlig kille, var -10% vid mätning i v 30 nånting. Tror han gympar bort överflödet.. ;) Har inte några som helst tecken på att han tänker komma ut tyvärr trots sammandragningar vid promenader sen v 16. Har idag jobbat i trädgården, grävt och planterat, klippt gräset, tvättat bilen, sågat ved.. ingenting händer. Nätterna suger något fruktansvärt. Myrkrypningar och kramper i vaderna hela tiden. Höfterna gör ont i alla positioner. Har nog inte sovit en riktig sömn på fyra månader. Skulle vara skönt om grabben kunde göra entré snart..

• Sessan4
    Korpfan skrev 2014-06-06 19:00:32 följande:

Har följt tråden ett bra tag men inte sagt något. Hej på er. :) är 39 +2 och min bebis verkar gjuten i sprattlig betong. Mycket livlig kille, var -10% vid mätning i v 30 nånting. Tror han gympar bort överflödet.. ;) Har inte några som helst tecken på att han tänker komma ut tyvärr trots sammandragningar vid promenader sen v 16. Har idag jobbat i trädgården, grävt och planterat, klippt gräset, tvättat bilen, sågat ved.. ingenting händer. Nätterna suger något fruktansvärt. Myrkrypningar och kramper i vaderna hela tiden. Höfterna gör ont i alla positioner. Har nog inte sovit en riktig sömn på fyra månader. Skulle vara skönt om grabben kunde göra entré snart..

Välkommen! Det verkar mer som att du kör slut på kroppen istf att ladda med vila!! Va rädd om dig, bebisen kommer nog snart
  • Korpfan

Lite jobbigt att vila. Det är ju då jag har alla bekymmer. :/ mycket dålig konstruktion av naturen. Äter tillskott av alla de slag men inget hjälper mot myrkrypningar och barnmorskan bara skrattar åt mig. "Man ska bli less, det blir så mycket bättre efteråt då"... ganska idiotiskt uttalande i min mening men jag slipper ju träffa henne snart.

• DevilsDaughter

Korpfan: Usch va jobbigt! Jag hade stora problem med krypningar för några veckor sedan, sen började de sakta ge med sig lite.. Måste dock gå upp ganska tidigt på morgonen och lägga mig ganska sent så att jag är riktigt trött när jag ska sova, annars kommer krypningarna och jag kan inte sova.. Det brukar hjälpa för mig att hålla igång mkt på kvällen innan jag lägger mig.. Dock stör foglossningen mig mer nu än den gjort tidigare så vaknar i smärta när jag försöker vända mig. 

Jessica: Åh va spännande! Hoppas det fortsätter i den riktningen!

• mandos mamma

Den 1Juni kl 23.44 , i v 35+6 kom våran lilla Emelina i raketfart. Vi hade två minuter tillgodo när vi kom in i förlossningsrummet.:) Har inte riktigt smält det än. Hon vägde 2965g och var 46 cm lång. Vi ligger kvar och solar lite☀️ Men på söndag får vi åka hem. Lycka till alla som väntar💗

• Skattkistan

God morgon!

Det var länge sedan jag skrev i tråden nu men jag följer er med spänning varje dag! Idag har jag bf, och inte ett skvatt händer i magen :( det enda jag sysslar med hela dagarna nu är att leta tecken och varje gång jag ställer mig upp hoppas jag att vattnet ska gå. Det är märkligt hur man kan längta så efter smärta. Det blir andra gången för mig och jag tycker nästan det känns mer pirrigt denna gången för nu vet jag hur jädra ont det kommer göra....

Är det någon mer som är riktigt svullen down under så att säga? Hela min fiffi känns helt uppblåst!!!

Lycka till alla mammor!