• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Phlippan87

tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Marieulrika1
    Phlippan87 skrev 2013-10-07 22:12:44 följande:
    tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla
    :(
  • MiniQ

Hej alla! Hoppar gärna in här också. Plusade idag på BIM-5. Har fortfarande inte riktigt fattat att jag verkligen är gravid. Har fått veta att jag eventuellt skulle kunna få problem med att bli gravid p g a omfattande problem med sköldkörteln och hormonbalansen. Blev dock gravid på första försöket med min dotter.

Därefter har jag och min man planerat för en liten till men inte riktigt vågat ta steget av rädsla för att misslyckas. I september bestämde vi oss för att iaf försöka. Herregud vilken chock men total lycka när det visar sig att vi återigen lyckats på första försöket!

Jag är för övrigt 25 år, bor i Lund och har en dotter född augusti 2011. BF 18/6

• DevilsDaughter

Mini: vad kul att det tog sig så fort!

Hoppas det blev radbyte nu.. skriver från telefonen.. mina bröst är inte alls svullna och stora längre, bara ömma. De känns nu som precis innan mens. Är orolig för missfall. Nån mer som haft svullna bröst och att det sen gått ner igen?

• bellzan
    DevilsDaughter skrev 2013-10-08 00:18:20 följande:
    Mini: vad kul att det tog sig så fort! Hoppas det blev radbyte nu.. skriver från telefonen.. mina bröst är inte alls svullna och stora längre, bara ömma. De känns nu som precis innan mens. Är orolig för missfall. Nån mer som haft svullna bröst och att det sen gått ner igen?

Alltså tror inte man ska hänga upp sig på symtomen. Vissa har ju inte ens ett enda symtom överhuvudtaget på 9 månader Allt kommer o går ju. Försök att inte oroas så mycket. Jag har haft missfall innan så vet hur det är... o förstår därför oron men jag vet också att när jag fick missfall beskedet hade jag massvis med symtom o kände mig jätte gravid. Så allt hänger inte på det
  • Zwoom

Välkommen alla nya. Vad kul vi är så m¨nga nu
    Kommer bli många sommarbebisar här nu  

My family makes me the happiest mom / wife
  • Lotta 84

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Vad tråkigt! Har du ont också?
  • EQ85

Beklagar verkligen

• EQ85
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 21:43:04 följande:
    EQ85: haha känner igen det där, först kommer all oro och sen grattiset! Vad jobbigt det låter med inflammerade åderbråck! Tänk vad man går igenom för ett litet pyre!

Ser inte fram emot illamåendet och foglossningen som jag vet väntar snart.. Hoppas dock kunna bli sjukskriven pga illamåendet, förra gången jag var gravid jobbade jag på ett annat jobb och kunde då bara sjukanmäla mig de värsta dagarna.. men nu jobbar jag på restaurang där det är otroligt hektiskt och stressigt, antar man får svårt att klara av det när man mår illa.. Visst borde man väl kunna få igenom sjukskrivning då?

Ja, kommer ihåg en.natt när jag va gravid med lillan, jag fick sgälla.mut.mot en.vätt ocb det kändes som ngn skar i benet. Blev inlagd för att kolla så det inte va propp. Va röd bpå

Men. Nör pyret kommer ut är allt värt det

Tror du sKa bli sjukskriven om de inte kan placera dig på lättare uppgift.
Svar på tråden Bf Juni 2014