• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • micha123
    Phlippan87 skrev 2013-10-07 22:12:44 följande:

tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Beklagar verkligen :( kram på dej
  • Marieulrika1

Igår kväll försvann det onda i brösten och inatt har jag inte haft någon växtvärk alls. Vaknade däremot med asont i ryggen på höger sida.

Fan att man ska vara så rädd för missfall. Trots att jag haft ett, trots att det är så vanligt.

• DevilsDaughter

bellzan: Tack! Vet att det är som du säger!

EQ85: Låter inte alls roligt med ödem! Läskigt när man kan misstolka det som propp också! Ne, lättare uppgift finns inte.. Problemet är väl också att jag brukar må illa väldigt länge.. Men hoppas såklart på att må bättre denna graviditeten än tidigare, man vet ju aldrig :) 

• Hanniz74

Hej, vill så gärna känna att jag hör hemma här. Är i 4+4 idag efter lång kamp med ivf. Borde vara superlycklig men kan inte sluta oroa mig för att det inte ska bli nåt. Har tid för vul 22/10 o det känns som en evighet. Hur stor är risken egentligen för att det inte ska finnas nån graviditet alltså ma? Någon som vet?

• Zwoom
    Hanniz74 skrev 2013-10-08 08:22:49 följande:
    Hej, vill så gärna känna att jag hör hemma här. Är i 4+4 idag efter lång kamp med ivf. Borde vara superlycklig men kan inte sluta oroa mig för att det inte ska bli nåt. Har tid för vul 22/10 o det känns som en evighet. Hur stor är risken egentligen för att det inte ska finnas nån graviditet alltså ma? Någon som vet?

Ska också göra VUL samma dag som du och också orolig men försök iaf att inte tänka på det och njut istället
    My family makes me the happiest mom / wife
  • Zwoom

Någon annan som är TRÖTT...Alltså inte lite trött utan trött i massor?
    Går oc lägger mig tidigt och känns fortfarande som jag knapt fått sova kl 5 då klockan ringer....
    Skulle kunna sova mycket mera  

• strumpan123
    Zwoom skrev 2013-10-08 08:28:26 följande:
    Någon annan som är TRÖTT...Alltså inte lite trött utan trött i massor? Går oc lägger mig tidigt och känns fortfarande som jag knapt fått sova kl 5 då klockan ringer.... Skulle kunna sova mycket mera  

Kände så idag fy fan vilken kamp att ta sig upp, ändå somnade jag innan tio. Brukar somna vid tolv annars
  • Hanniz74

Tack zwoom. Försöker njuta men vågar inte riktigt, hoppas det blir lättare snart. Varför ska du göra vul? Vad har du för bf?

• Marieulrika1

Har så ont i ryggen så jag kan dö. Får man enbart äta alvedon som gravid? Jag behöver något mycket starkare!!

• Änglasmamma

Hej!

Jag hoppar gärna in här om det är ok? :)

Plussade för några dagar sedan och är i v 4+3. Är jätte glad , men samtidigt lite orolig..

Antar att det hör till!

Dock inte lika orolig som jag var i förra grav, andra känns lite lättare på nått vis :p

Svar på tråden Bf Juni 2014