Bf Juni 2014
Vi har tänkt oss en Brio happy. Först tänkte jag (eller vi då) begagnat, men nu börjar jag fundera på ny. Finns ju ändå ett visst andrahands värde, och så hoppas jag på att vi kommer att få använda vagnen till en bebis till.
Vi har tänkt oss en Brio happy. Först tänkte jag (eller vi då) begagnat, men nu börjar jag fundera på ny. Finns ju ändå ett visst andrahands värde, och så hoppas jag på att vi kommer att få använda vagnen till en bebis till.
Lite OT, men åh vad jag känner mig nedstämd varje gång mina svärföräldrar varit här... Kanske beror på att jag är extra känslig just nu, men jag orkar f*n inte med att de ska lägga sig i allt. Lär ju inte bli bättre när bebis kommer heller, deras första barnbarn.. :(
Nu har vi beställt vagn! För tidigt tycker jag egentligen, men den var nedsatt med 3000 kr så det vore dumt att vänta :D. Blev en Brio Happy superior 2014.
Vecka 23 och illamåendet tycks ha kommit tillbaka. Det värsta är dock min dj*vulska klåda på hela kroppen, främst benen. Har kliat mig blodig! BM på onsdag, måste be om att få levervärdena kollade så att sånt kan uteslutas. Igår var vi äntligen, efter 3 veckors väntan, på nytt ultraljud och fick den här gången hjärtat "godkänt" utan anmärkning :). Sååå skönt!
Vad jobbigt att många verkar vara viktstressade. Jag har vägt mig på inskrivningen och vid ett tillfälle till hos BM. Tänker att om jagvore"fel" åt något håll så talar hon om det för mig. Finns så mkt annat jag oroar mig över, vikten hos mig känns som en fis i rymden.