• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • Grönt
    Guldklimpar2 skrev 2013-09-29 18:35:40 följande:
    En del kan dricka zero drickor och en del inte... Jag hänger med i denna tråden oxå :) vill ni ha recept vad man kan piffa upp sina shkes med så Hr jg lite tips! Är gansk kunnig ng CK så fråga om ni vill :)

Roligt att se dig här, berätta gärna men jag tänker att man borde kunna pimpa dem som man vill
  • Grönt
    Guldklimpar2 skrev 2013-09-29 18:49:22 följande:
    Nej inte riktigt om du ska gå ren kur iallafall :)

Okej vad kan man pimpa med då för jag ska gå ren kur men vilka kryddor är ok resp icke ok? Trodde kryddor var ofarligt
  • Flegmatikern

Hej, Jag skall också börja med pulver imorgon. Har minst 20 kg att gå ner, helst 30. Jag behöver mycket inspiration och pepp för att klara av att köra med pulver. Tycker det är svårt som satan, men är så trött på att vara fet. Jag behöver verkligen en kickstart på min viktresa. Hur blandar ni era shakes? Jag gillar att mixa ner några isbitar i den Om nån har några andra bra tips är jag tacksam.

• niclas123456

Hej! nu har även jag köpt pulver!, Så förbannat trött på detra, legat o pendlar mellan 24-28bmi, i 3-4 år, är 20år nu, 183cm och väger 92,5kg, rätt mycket muskler men syns ju fan inte under allt hull, så nu jävlar :p, siktar på 78/-80kg, tänker försöka gymma lite då och då med, men om jag förstått rätt så kan man bara äta nutrilett pulver shakes i max 5 veckor? mvh Niclas nu kör vi :)

• Grönt

Vad roligt att vi blev så många, heja oss nu. NICLAS: jag tror det lite olika beroende på vilket pulver du äter, jag äter cambridge och där finns inget max antal veckor för det köps direkt av en coach så man för en dialog med denna medan jag antar att de som man köper i typ ica finns en max veckotal för det inte skall slå om åt andra hållet men jag vet inte följ rådet som står på just ditt pulver tänker jag

• Stokke

God morgon.
    Snart dags för första shaken :)
    Cambridge mintchoklad.

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13