• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • sol2012

Ett tips ta med påsen dit och ta den precis efter att träningen e klar så man inte rasar efter passet, kör på bara.

• Grönt

Vad duktiga ni är som gymmar, jag kör Cambridge och då ska man inte fylla utan köra lågintensivt träning bara för att inte förstöra musklerna. Jag har fått i mig mina 3 lit vatten och är så glad för det

• niclas123456

haha, ja nu e man inte pigg, gick/jogga lite i en halvtimme, sen körde ja lite styrka körde 20reps istället för 10 fast me lättare vikter, sen 10mins cykling men är rätt slut nu! nu blir de 3dje påsen!!

• sol2012

Ett tips, jag köpte idag Allevos brockolisoppa/lök soppa den var helt underbart god och lika mkt kalorier som i chokladshaken från nutrilett känns faktiskt som man e lite mätt!! Tipsar om att Netto denna vecka har 25portioner choklad smak nutrilett för 169 kr , ska fylla på imorgon. Kämpa på allihopa, pepp pepp

• sol2012

På tredje dagen börjar smaklökarna typ försvinna så d e bara att hålla ut

• sol2012

På tredje dagen börjar smaklökarna typ försvinna så d e bara att hålla ut

• sol2012

Inget fusk, full fokus och disciplin ger resultat!! Jag har ätit mina påsar för idag och ser fram emot morgondagen, Puh nu e det bara 89 dar m pulver kvar hihih. Kämpa på allihopa

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13