skaviblifyra skrev 2013-10-17 10:03:43 följande:
min bebis har ju vänt sig om tre gånger senaste veckan. men nu ligger den med huvudet ned iaf. hoppas den stannar så!!!!
Hua... ja hoppas att den stannar så nu. Tror min fortfarande ligger neråt.

mother87 skrev 2013-10-17 11:10:46 följande:
Hur vet ni om den vänder sig (dum fråga kanske) :-! Min bm har bara sagt att flickan här är fixerad när jag är på koll (gör ont de) o de har hon sagt sen v 28. Sonen fixerade sig oxå där nånstans mellan 28-30. Låter dumt än en gång men vill att det ska vara dax snart! Vill gosa bebis nu, dagarna är såå dryga,, Idag har jag påbörjat BB väskan iaf ;) imorgon ska madrassen till sängen hämtas ut på posten o då ska det bäddas :) men för ovanlighetens skull fick jag sova hela! Natten inte ens ett toa besök. O så har man ju små plockat lite hemma o sorterat o lagt sonens saker där dom ska vara o så efter man lämna sonen på dagis. Känner sig lite slö men ändå pigg för ovanlighetens skull. Så kanske blir o dammsuga här hemma i eftermiddag, vilket man inte pallat alls senaste :P
Med min första så märkte jag när han vände sig, bökade runt i heeeeela magen och den såg halvt missbildad ut ett litet tag. Han vände sig "rätt sent" (om man jämnför med denna.
Tvåan märkte jag aldrig av när han vände sig och inte heller denna gången. Inte mer än att sparkarna ändrade plats.
Från början kände jag mest långt ner och nu (sen den vände sig) har rörelserna varit upp. Dock har den bökat runt en massa den senaste tiden så det verkar nästan som den ändrar ställning. Men fortfarande är rörelserna där uppe. Om h*n är fixerad eller inte vet jag inte, har glömt att fråga och bm har bara känt och sagt att det verkar bra. Får kolla nästa gång, men det är inte förrän den 29 okt. Ev om dom kan se det på ul på måndag. Kanske ska passa på att fråga där.
Min bb-väska har jag inte börjat med än. Hittar inte ens min väska så måste se om jag hittar en jag kan ha. Ska bara ha en liten då jag planerar att åka hem så fort som möjligt. Skulle jag bli tvingad att stanna av en eller annan anledning får väl sambon ta med sig mer kläder.
Sängen är färdigbäddad sen nån vecka tillbaka - hade tråkigt en dag så gjorde det då.
Idag är en riktigt seg dag. Har typ inte sovit nåt alls i natt. Har det inte gjort ont i ryggen så har det gjort ont i höfterna och ner i benen. O har det inte gjort ont där så har det gjort ont under höger revben. O om det inte har varit det så har jag varit toanödig och sen har hunden väckt mig för att han ville ha burkmat. Pust, är du hungrig så ät torrfoder!!!!
Nä, en riktigt skitnatt har det varit i natt.... *känner mig lite sur*....
O sen ska sambon bort o träna bowling ikväll så då blir jag ensam från kl 17.30 ca med barnen. Hoppas att dom är lugna o lyssna ikväll.
Har gått 35 fulla v idag så 5 v kvar. Men hoppas verkligen att det inte tar så lång tid utan sätter igång tidigare... Kommer aldrig orka att gå tiden ut *som det känns idag*... Men det kan ju ändras om man får en dag som är bättre...