• izzard

v.15 i Kristianstad

Hej!

Är det någon mer från Kristianstad med omgivning som vill följas åt? :) 

• Svar på tråden v.15 i Kristianstad
  • Idalainen

Vi var och provkörde lite vagnar i lördags och föll för Emmaljungas nya, Viking. Liten och lättkörd.

Alla andra vagnar kändes så stora och klumpiga eller så var de ostabila.

Tyvärr är ju Viking helt ny så det finns inga begagnade. :(

Pratade med de som jobbade i de olika affärerna och en sa att brio sing var en riktigt dålig vagn men deras nya, Smile, skulle likna men vara bättre.

Är det lönt att köpa en ny vagn eller ska man vara kall och vänta in ett kap på blocket?

Tänker på att det finns en risk att ett syskon kanske kommer om tre-fyra år...

• xBellax

Hej!! Ok om jag hoppar in här. Är i v 14 och väntar vårt andra barn. Bor i Färlöv. :D

• marisabelle

Hur går det för er? Jag går in i v 34 på tisdag, mår bra men livmodertappen håller på att utplånas så det är vila som gäller. Idag tänker jag rymma från soffan för att äta ute

• Idalainen

Ojdå, det låter tråkigt marisabelle. Här håller babyn igång nästan dygnet runt känns det som. Är i vecka 25 nu och längtar massor! 

• izzard
    xBellax skrev 2014-01-04 22:52:50 följande:
    Hej!! Ok om jag hoppar in här. Är i v 14 och väntar vårt andra barn. Bor i Färlöv. :D
    Hej! Helt okej :D
  • Li90

Hej jag hoppar gärna också på här om jag får?:) är i vecka 16 med barn nummer två:)

• Joha

Vad kul att vi blivit fler! Ni som väntar ert andra, hur långt kommer ni ha mellan era?

• Li90
    Joha skrev 2014-01-11 11:42:49 följande:
    Vad kul att vi blivit fler! Ni som väntar ert andra, hur långt kommer ni ha mellan era?

Joha skrev 2014-01-11 11:42:49 följande:

E så glad över att jag hittat denna grupp, är med i förra familjelivs gruppen med bebisar födda 2013 o vi har haft många roliga stunder ihopa;) Vi har en son sen tidigare som blir ett den 2/2 så vi kommer ha ungefär 17 månader mellan våra:)
  • Joha

Hej hej! Hur går det för oss allihopa? Mår vi bra och når ner till golvet? Känner att det bara blir längre och längre ner dit! Haha!

• izzard

Hejhej! Det går bra med mig iaf :) Har blivit beviljad grav.penning så jobbar tills nästa fredag. Jobbar på en småbarnsavdelning och börjar bli ganska så jobbigt att resa/sätta sig 1000 gånger om dagen, böja sig ner för att plocka upp saker, bära barn och så vidare. 
    Känns konstigt, men samtidigt skönt. Även med tanke på skitvädret som råder just nu.. Riskera livet för att komma till jobbet, usch =(

Svar på tråden v.15 i Kristianstad