v.15 i Kristianstad
Hej!
Är det någon mer från Kristianstad med omgivning som vill följas åt? :)
Hej!
Är det någon mer från Kristianstad med omgivning som vill följas åt? :)
Det blir säkert kanon!
Då funkar det ju säkert bra. Jag har bara ett par ofodrade skalbyxor som inte längre är särskilt stora så jag måste ha ngt. Bra tips,en problem för mig. Gubben använder inte ytterkläder och vi har ingen vida kontakt med varken min eller hans far. Blir nog Tradera för mig.
När är ni förresten beräknade?
Ajdå. Det var ju tråkigt. Finns det inget på second hand-affärerna här i stan? Typ Röda Korset eller Erikshjälpen.
Där brukar finnas en del helt ok saker till bra priser och sen går det till välgörenhet.
Vi är hittills beräknade till 1/4 men det är ju på SM, så vi får se vad som sägs imorgon på UL. Båda är väldigt nervösa. Kommer inte på några bra frågor, har ni några att dela med er med som ni frågat/glömt fråga?
Här hänger man knappt med längre :P Jag rekommenderar att kolla igenom herravdelningen för tex jackor och termobyxor. De säljer en vinterjacka på Bonprix med dubbelt blixtlås så att säga.
Vagn: Vi har tittat på en Brio Smile, vill helst ha med svängbara hjul fram för att underlätta.
Kön: VI vill inte heller ta reda på kön, vill bara veta om det är tvillingar eller ej - ligger i släkten^^
Det är ju en barnloppis i Färlöv - en gång på våren och en gång på hösten. Höstens har redan varit, så får se när vårens är. Där har de allt och till ett bra pris!
Jag är beräknad till 8/4 som det ser ut nu innan ultraljudet.
Ha en bra dag! :D
Herravdelning är ju smart tänkt! Speciellt på billighets ställen och sen kanske sambon kan ärva dem när de börjar få mage ;)
Vårt datum blev flyttat tre veckor fram nu på UL till den 24/4 men allt så väldigt bra ut men ska tillbaka när jag är i vecka 18. Som tur var är det bara en buse där inne :)
Skönt att allt är bra!
Får kolla på herr då, ngt måste man ju ha.
Visste inte om Färlöv. Annars har både Tollarp och Degeberga oxå som är jättesmidiga där allt är sorterat i storlek så man inte måste titta igenom allt. De har oxå varit för hösten, men brukar komma på våren oxå.
Jo, vi pustade ut rejält där men blev ändå på något sätt lite besvikna. Jag hoppades på ett tidigare datum men istället får jag jobba lite längre än beräknat.
Jag kollade på röda korset. De har ju sånna kvällar med "fyll en påse - betala 25kr". Det verkade finnas en del barnkläder där. Allt är inte toppkvalitet men en påse barnkläder för 25:- är ju helt ok om man får några bottennapp med.
Jag tror de kommer skjuta på datumet för oss oxå, minst 1v. Men vi får väl se vad de säger..
Ha, då behöver man ju inte bli sur om fläckar inte går bort!
Wihoo! Var på ultraljud idag och allt verkar bra. Så skönt efter att inte hört hjärtljuden innan!
Grattis!
Blev det några förändringar eller är ni fortfarande beräknade till början av april?
De flyttade bak det en dag så nu är bf den 29 mars. Med stört sannolikhet kommer deta en liten tjej.
Hur mår ni nu?