v.15 i Kristianstad
Hej!
Är det någon mer från Kristianstad med omgivning som vill följas åt? :)
Hej!
Är det någon mer från Kristianstad med omgivning som vill följas åt? :)
Åh vad härligt med UL! Jag skall dit på tisdag och är lite nervös :P
Det går framåt med måendet, matlusten och orken har kommit tillbaka. Min kollega frågade mig häromdagen om jag kände mig piggare, "för jag såg betydligt piggare ut" ;)
Så skönt för alla!
Min matlust har ökats på ordentligt nu. Känns som om jag äter mest hela tiden. Nu är det mest väntan som gäller. Fram till den 25/11 för andra ultraljudet. Fram till nästa barnmorskebesök. Fram till julen... Skulle man inte kunna snabbspola några veckor iaf?
Vad skönt ändå att känna känslan av hunger, tycker jag :)
Jag var hos läkaren i fredags för jag har blivit strumaopererad, så de skulle ha en extra koll fast jag sluppit mediciner. Själva besöket gav inte så mycket, MEN jag fick lyssna på hjärtljuden iom att det just inte gav någonting! Så himla häftig känsla :D
UL imorgon - spännade deluxe!
Jag är gravid i v 26, får jag följas åt med er ändå? Bor utanför Kristianstad
Håller tummarna för dig!
Mig gör det absolut ingenting! När är du beräknad? Är det första barnet? Börjar det kännas mer på riktigt än i v 16-18 som vi andra är i?
Välkommen
Lycka till imorn då!
Kul! Ju fler desto roligare!
Jag är beräknad till 17/2, det är första barnet. Han har blivit till genom ivf. Jag har moderkakan i framvägg så det är inte så längesen jag började känna honom. Men det är helt klart mer på riktigt nu när man känner ofta.
Jag är gbp-operarad så jag har mer besök och mer kontroller än vad man vanligtvis har. Det är lyx att få se honom så ofta
Jag går på mvc på Capio och trivs verkligen!!
Grattis! Har ni försökt länge? Jag går oxå på capio. Tycker de varit kanon, både denna och förra graviditeten.
Grattis! Vad spännande :)
Var ju som sagt på UL igår och allt så bra ut! Lättnaden som infann sig.. Jag är i v. 20 (19+1), tiden går så jäklans fort!
Ja vi försökte i nästan 4 år innan ivf, sen gick det snabb!