Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Tackar Frk Röd för svaren. Jag har haft tidigare också äggblåsor men då var jag endast nedreglerad i en månad. Nu har jag lite längre period och tyckte att det va konstig.
Hej...
Såg att jag hade ljusbruna flytningar nyss när jag var på toa. Är i vecka 8 och blir verkligen orolig. Ser ut som att jag håller på få missfall? Har inte speciellt ont, och ha ringt till KS, väntar på att de ringer tillbaka.
Någon som har varit med om detta?
Irma, det är jättevanligt med blödningar när man är gravid. Extra vanligt om man gjort äggdonation. Jag blödde också en hel del med dottern. Det går inte att veta om det är ma eller ofarliga blödningar. Ta det lugnt och om du är orolig så boka ett extra ultraljud på mvc el KS el besök gynakuten om det börjar blöda mkt. Kram
Hej...
Såg att jag hade ljusbruna flytningar nyss när jag var på toa. Är i vecka 8 och blir verkligen orolig. Ser ut som att jag håller på få missfall? Har inte speciellt ont, och ha ringt till KS, väntar på att de ringer tillbaka.
Någon som har varit med om detta?
Och när jag fick MA så blödde det inget alls, fast jag kände på mig att något var fel.
Tusen tack för era svar!
Ringde som sagt till KS och vi ska dit i morgon eftersom de tyckte att man borde kunna se nu hur det ser ut. Har inte ont, så det får jag ta som ett bra tecken. Håller tummarna och berättar hur det går i morgon!
Tack tjejer