Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Jenkis, när är det tänkt med ET för dig? Har för mig att slemhinnan bör vara minst 8 mm vid transfer så förhoppningsvis hinner din växa till sig lite mer innan det är dags. Lycka till!!
Jenkis, när är det tänkt med ET för dig? Har för mig att slemhinnan bör vara minst 8 mm vid transfer så förhoppningsvis hinner din växa till sig lite mer innan det är dags. Lycka till!!
Jenkins.... Å vad kul... Hoppas.. Spännande.. Då blir återförandet på fredag? Redan47...Å vad gott med Thailand.. Skulle behöva värme o sol.. Men, men jag får nöja mig med D-vitaminet... Stå på dig med slemhinnan, min var 12 mm... Men det är ju inte säkert att det funkar ändå... men jag tror att det är ändå en bra grund o en bra bädd när den är över 8mm. Kramiz
Jenkis - Nu ska det gå bra! Lycka till! Jag håller tummarna!
Redan, hoppas du har det härligt på semestern!
Redan, fäste embryo och höll 14 dgr? Hur gjorde du testet då eller blodprov? Jag misstänker att jag har varit gravid men vid TD händer nått.
När jag fick mina tvillingar var slemhinnan 9,4 mm. Här haft upp till 11 förut utan att ha blivit gravid. Tror det är många faktorer, och inte bara slemhinnorna. De måste bara vara tjocka nog.
Nina; jag testade clearblue dag 7/8 plus. 5dgr blact. Blodprov dag13 ca hcg 15 och dag 15 hcg 5. Så ja det sjönk ...,
Av de samlade studier jAg tagit del av Visar att immunologi spelar stor roll vid ÄD. Redan vid normal graviditet är det en naturens paradox att det tar sig! Att jmf ned organdonation, slemhinnans tjocklek 8-12 mm bästa förutsättningarna, och andra problem i livmoder. Med pisci eliminerar man oxå spermie problem. God kvalité på embryo. 5 dagars blactocyt. Det är de bästa förutsättningarna sedan är det absolut massor med variabler ....som stör och påverkar plus . Kost och livsföring.
Jenkis - Intressant läsning och lycka till!