• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Jenkis
    Minnah77 skrev 2014-01-23 21:20:00 följande:
    Jenkins.. Hoppas att slemhinnan är bra.. Micke78... Håller tummar för att ni får en donator snart.. Irma01... Vilken underbar känsla.. Jag ruvar... Dag 7... Gahhhh evigheter känns det..
    Ja, jag tänkte att någon måste väl ruva ändå

Tråkigt att det är så dött på behandlingsfronten. Jag menar att det märks ju verkligen att det är långa köer och att få personer behandlas samtidigt. Hänger lite i IVF-trådar med och attan vilken skillnad det är. Där får ju folk behandling på löpande band.

Hur som helst så ringde det helt plötsligt idag sen eftermiddag och sa att donatorn är redo efter helgen! Jag som inte har varit på VUL ännu för att kolla slemhinnan. Det gör jag på måndag. Men det skall tydligen inte vara några problem eftersom de har två dygn på sig att häva i mig ännu mer östrogen om det skulle behövas.

Först händer ingenting, ingenting, ingenting (typ) och så pang!!!
  • Frk Röd

Kul att det äntligen är dags för dig Jenkis. Jag ska påbörja min andra ÄD- behandling i mars.

• Jenkis
    Frk Röd skrev 2014-01-24 21:29:24 följande:
    Kul att det äntligen är dags för dig Jenkis. Jag ska påbörja min andra ÄD- behandling i mars.
    Jag får återkomma efter helgen med rapport
  • Irma01

Minnah 77, förstår att ruvningstiden går väldigt långsamt...när är det testdagen, 30 jan?
    Håller tummarna för dig!

• Helisa

Minnah77, lycka till med ruvandet!
    Jenkis, det är ketchupeffekten. Grattis! Hoppas allt går fint!

• micke78

Tack för svar :)

Vad nära du är Jenkis!! 

Minnah: Du är ju så nära så nära, håller tummarna! 

• NinaCamilla

Minnah: Ruva lugnt nu. Snart är det testdagen! Jenkis: härligt att ni har fått en donator. Hoppas att det blir snart i så fall. Jag får vet andra vecka, hoppas jag, när det är tänkt. Jag är lite orolig när man fixar ÄD med grekiska koordinator utan att jag själv har kontroll. Jag hoppas på mitten av februari.

• Minnah77

Å vad skönt det är å få stöttning från er.. Även om man har underbara vänner som vet om det så är det inte samma sak, i och med att Ni/Vi vet hur både jäkligt, tufft o tungt det kan vara det här. Plus att man känner sig inte ensam om det. Ninacamilla.. Fan vad stark du är.. Grekland....Hur många ÄD har du gjort, färska/frysta? Helisa, Irma, micke78, villsågärna38, jenkins ninacamilla..... Tack Irma hur långt gånget är du? Eller har jag fattat fel?

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014