Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Kul att det äntligen är dags för dig Jenkis. Jag ska påbörja min andra ÄD- behandling i mars.
Heja Jenkis! Skönt att det är på gång )
Minnah 77, förstår att ruvningstiden går väldigt långsamt...när är det testdagen, 30 jan?
Håller tummarna för dig!
Minnah77, lycka till med ruvandet!
Jenkis, det är ketchupeffekten. Grattis! Hoppas allt går fint!
Tack för svar :)
Vad nära du är Jenkis!!
Minnah: Du är ju så nära så nära, håller tummarna!
Minnah: Ruva lugnt nu. Snart är det testdagen! Jenkis: härligt att ni har fått en donator. Hoppas att det blir snart i så fall. Jag får vet andra vecka, hoppas jag, när det är tänkt. Jag är lite orolig när man fixar ÄD med grekiska koordinator utan att jag själv har kontroll. Jag hoppas på mitten av februari.
Håller tummarna Minnah och Jenkis!! Nu jäklar ska det bli bebisar för er 2014!!! Kram
Å vad skönt det är å få stöttning från er.. Även om man har underbara vänner som vet om det så är det inte samma sak, i och med att Ni/Vi vet hur både jäkligt, tufft o tungt det kan vara det här. Plus att man känner sig inte ensam om det. Ninacamilla.. Fan vad stark du är.. Grekland....Hur många ÄD har du gjort, färska/frysta? Helisa, Irma, micke78, villsågärna38, jenkins ninacamilla..... Tack Irma hur långt gånget är du? Eller har jag fattat fel?