Zakira skrev 2013-11-05 19:11:49 följande:
Vet inte riktigt vad jag ska tro. Mår så oförskämt bra! Enligt min app är jag i v6 (5+6), var lite illamående och hade värk i början, men nu tycker jag inte att jag har några symptom alls. Eller vet väl snarare inte om jag har symptom eller om jag tycker att det är "som vanligt". Har väl varit lite gasig vissa dagar, trött på kvällarna och finnig. Men gasig kan man ju bli av mat, och trött och finnig blir jag på hösten jämt. Ni förstår, såhär håller jag på. På familjeliv leder äldre diskussioner allt ifrån att man inte behöver ha symptom till att det säkert är MA, så att googla ger inte så mycket.
Antingen mår jag bra i ett par veckor nu och får ett hlvete sen, eller så får jag veta längre fram att det inte finns nåt liv därinne... Ovisshet! Nästan så jag längtar till VUL, UL och blodprov.
Lever iaf på med jobb, skola och ridning som vanligt
Jag mådde rätt bra fram tills i lördags (5+4), några gånger funderade på om jag verkligen är gravid... men sen drog illamåendet igång på allvar o efter de är det ingen tvekan längre. Tror det drar igång ordentligt snart för dig med ;)