nyttliv2014 skrev 2013-11-04 13:04:25 följande:
Hej, ny medlem på familjeliv :) jag är gravid i vecka 3, detta är tredje gången jag är gravid. Men inga födda barn tyvärr.
Första gången var väldigt längesen, gjorde an abort. Andra gången fick jag missfall, fredagen den 13e september 2013. Nu är jag gravid igen och självklart överlycklig och jätterädd. Vill att det ska gå vägen nu.
Har haft massor av tidiga symptom. Vilket jag ser som positivt även om jag inte mår så bra :)
Redan i vecka 2 började jag må illa på kvällarna. Det var mina första symtom. Gjorde ett test som visade positivt.
Efter mitt missfall så har jag inte haft någon mens så jag hade svårt att beräkna vilken vecka jag var i, gjorde ett digitalt test en vecka senare som visade 3 veckor. Jag har beräknat mig själv till bf i slutet av juli, men det är väl bara ultraljudet som kan säga sanningen om det när det väl är dags.
Är illamående nästan hela tiden, värst på morgonen och på kvällen, tycker jag fått dålig andedräkt också är det fler som upplever det? Jag är väldigt noga med munhygien.. Sen har jag blivit tröttare och har ont i brösten :)
Grattis och välkommen! Skriv in dig i bf-listan, du kan skriva att BF datum är osäkert och komplettera sedan när du fått information från bm. :) Om cb digital visade 3+ var du isåfall i minst v 5+0 (v 6) eftersom att det visar från befruktning och inte från mensen. :)