Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2014-04-15 11:00:02 följande:
    Källa på det?

Nej, det har du inte, eftersom du ljuger, på nytt. Sajtens största lögnhals!
    Läs SDs partiprogram. Möjligen ett av de tidigare, de skriver ju om det hela tiden för att verka så PK som möjligt. Men det står där, svart på vitt.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2014-04-15 12:26:39 följande:
    Källa på att Sd vill skrota fackföreningarna?

Eller, comme toujours, att du har hittat på det själv? Mentiroso!!!
    Som sagt, jag läste det i deras partiprogram. Men de skriver ju konstant om dem för att passa PK. Nu har de ju startat ett eget fackförbund, så de har väl tagit bort den biten då det inte passar längre, gissar jag. Men du kan ju söka själv.
  • Dorian Ertymexx
    chrissandra skrev 2014-04-15 13:18:19 följande:

Tycker det är betydligt mer seriöst att debattera frågor istället för att tysta meningsmotståndare.

...och med debattera menar jag inte att man ska säga: "Men du gör ju så då får jag!" Eller "Dom gjorde ju så då ska vi också göra så!"
    Att hela tiden peka på vad meningsmotståndare gör för fel är inte särskilt konstruktivt. Berätta hur du vill/tycker istället för att syssla med pajkastning.
    Säg det inte till mig, säg det till SDs näthatarsvans som försöker tysta alla meningsmotståndare. Säg det till Kent Ekeroth som accepterade att Säpo tystade skolelever, och som inte fick ställa frågor till honom efter hans tal. Jag har inte hindrat er från att uttrycka vad ni behagar.
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-04-15 17:18:19 följande:
    Är det därför SD har startat ett eget fack? 
    Japp. SD gör ofta så, är emot något, och försöker sedan vädja om deras röster. Som med judar, homosexuella, kvinnor, invandrare (som inte är "så" invandrare liksom). Och nu facken.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2014-04-15 17:54:25 följande:

Tycker du att personen som mailade reportern gav uttryck för sina åsikter eller att han bröt mot de regler som finns i samhället?
    Ahem, glöm inte att påpeka att vissa använt samma tidning när det kommer till att bevisa SDs sak. :-P
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-04-15 18:07:19 följande:
    Vad är det med miljöpartisters hat mot äldre människor?
    Jag är mer nyfiken på vad det är med sverigedemokraters hat mot äldre människor.
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-04-15 18:10:17 följande:
    Till skillnad från PK-sekten läser jag alla sorters nyhetssajter. Men gränsen går vid Aftonbladet och Expressen. En seriös debattör länkar inte till kvällspressen.
    Bra. Tala om det för dina meningsfränder också när de gör det igen. Eller var det rentav du själv som länkade till samma tidning?
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-04-15 18:11:52 följande:
    Ingenting. SD har den bästa politiken för äldre. Det märks också i valen.
    Du menar den bästa politiken för att få äldre att droppa av snabbt så man inte behöver betala pension till dem, och kan använda pengarna till att sänka skatterna? Ja, det är SD bra på.
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-04-15 18:42:19 följande:
    Det är inget rasistiskt i det. Om Reinfeldt eller Löfven hade sagt så hade du inte klagat.

Du är riktigt politiskt skitnödig.
    Klart som fan vi hade klagat!

Nej, du tänker på SD nu, det är de som hela tiden pysslar om sina texter så att de ska vara så PK som möjligt, även om de inte står för ett skvatt av det som faktiskt står där.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?