Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Varför hatar folk SD?

Ingen aning om vad du snackar om, du har nog citerat fel person.

Effe och nicki - är det folk som Digestive som ni vill se tala för er sak? Verkligen?

~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    effemgea skrev 2014-03-05 19:59:01 följande:
    1 Det där förstod jag inte.

2 Ungefär som du inte förstod varför det det inte var relevant att kommentera Dorians beskrivning av SD-tätheten i en byhåla med att det finns många sverigedemokrater i Stockholm.

3 Du kan se det som att SD-densiteten i Byhåleby ligger på 17,3 per 100 invånare, medan Stockholm är relativt förskonat från Sverigedemokrater och har en låg SD-täthet.

4 Nåväl. Jag hoppas att du klarar av att diskutera med fokus på verkligheten fortsättningsvis. Det är inte ok att påstå att folk kastar molotovcocktails.
    1 se förra sidan. Se hur den ser ut. Den blev uppfuckad när du citerade mitt gamla inlägg på ett konstigt sätt, kanske kopierade du en kod för mycket.

2 Det kanske inte var relevant för dig, men jag tycker att det var passande att påpeka. Jag förstår dock vad du menar.

3 Oh, if you say so. Jag vet inte var man hittar denna statistik, men jag litar på dig.

4 Snälla du, det där är nästan personangrepp. Så... spegel tillbaka, som de sa i skolan!
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    Errol Flynn skrev 2014-03-06 16:02:33 följande:
    Du är så larvig i din argumentation.
    De enda som gnällt om böcker är väl moraltanterna som ska rensa bort Tintin i Kongo och Barna Hedenhös i Amerika.
    Tumme. Orkar ytterst sällan läsa hans inlägg. Så sällan något matnyttigt där.
    ~thorn in your side~
  • UniqueSnowflake
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-10 17:22:37 följande:
    De ÄR svenskar.
    Eh, förklara?
    bannad pga ''rasism'' (?) för mitt inlägg i SD-BSS-tråden. That's bullshit!
  • UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-03-10 18:24:59 följande:
    Jag har uppfattat det som att demokrati för somliga SDare är när alla som inte vill samarbeta med SD ska göra det i alla falla för att SD vill det - annars är det tydligen mobbing eller åtminstone odemokratiskt.
    Jag har uppfattat det som att demokrati för somliga VPK:are är när alla som inte vill samarbeta med V ska göra det i alla falla för att V vill det - annars är det tydligen mobbing eller åtminstone odemokratiskt.
  • UniqueSnowflake

Som en tjej skrev som svar på varför hon inte tar på sig en slöja på allmänna bete-dig-som-ett-får-dagen:

"Skulle jag ta på mig en hijab idag hade det varit äckligt respektlöst mot mina föräldrars politiska kamp och fängslande i Iran.

Efter revolutionen 1979 i Iran infördes hijabtvång. Min mors väninnor blev skrubbade i ansiktet med glaskross och piskade för att de vägrade."

Många som flytt förtrycket i diverse arabländer kom hit för att slippa både slöjan och religionen, som för många känns som en kvarnsten runt halsen...

• UniqueSnowflake
    Gert skrev 2014-03-10 19:35:42 följande:
    De gick 10 meter och sen kastade ner aluminiumröret på marken. Vad får du allt ifrån?
    SD-hatarna igen. De är ju för roliga. Jag såg också filmerna. De tog upp rören vilket såg ut att vara för "show", sen släppte dem ner dem igen långt innan de stod framför mannen/männen som var deras antagonist/er.
    bannad pga ''rasism'' (?) för mitt inlägg i SD-BSS-tråden. That's bullshit!
  • UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-03-10 19:46:24 följande:
    De kastade ner järnrören för att de hörde polissirener när de var på väg TILL "attackaren"  De gick iväg och hämtade järnrör och sedan gick de tillbaka för att leta reda på "attackaren".

Om jag känner mig attackerad söker jag mig BORT från attackaren, inte TILL attackaren. "Var får jag allt i från?" Filmen. Vill du att jag ska länka så du får se själv?
    Historierevision!
  • UniqueSnowflake

Visst var det så att polissirener hördes nästan sist av allt i videon, det var väl när de var på väg tillbaka igen? Och naturligtvis ville de inte bli sedda med tillhyggen av polisen, det är ju ren självbevarelsedrift!

Men vissa har bara sin egen sanning...

• UniqueSnowflake
    nihka skrev 2014-03-10 20:02:34 följande:
    Fel avsnitt? Så religion är inte en del av kulturen. Skitbra. Då vill SD inte ha mångkultur men det går bra att ha vilken religion man vill och islam är inget undantag, det är så du tolkar texterna?

Jag förstår inte vad det är som är så svårt för dig.

SD är ett av de FÅ partierna som inte gömmer sina åsikter bland en massa snömos och högtravande ord.
    SD säger som det är, som de tycker. Jag tror många finner det uppfriskande faktiskt.

Läs sista stycket i den länk du blev tilldelad. Där står ju svart på vitt vad de anser.
    Kan det bli tydligare?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?