Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-01-13 08:58:02 följande:

Helt plötsligt händer det!
    :applådsmajli:
    What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    sjuttiofemman skrev 2014-01-12 23:16:46 följande:

Du kan klippa och klistra, duktigt! Nu kan du bli en topp-politiker inom Sd!

Jaså de såg att skrivelsen uppmärksammats och PK-partiet gör som de brukar och raderar för att framstå på ett annat sätt än de är.
    Tur att det finns en skärmdump här:
    www.interasistmen.se/genus/sd-vill-satta-munk.../
    Äh, ju mer du larvar dig, desto mindre tar någon dig seriöst.

Jag skulle tro att sidan blev hackad och att någon skrev in den där texten om "krigsoffer" och feminister. Det är inte alls SD-agenda.
  • UniqueSnowflake
    Errol Flynn skrev 2014-01-14 07:17:53 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-19-89/m71647905.html

Här har du en hel tråd om det. Dessutom gick familjen själva ut i tidningar med namn och bild.
    Du menar väl dem som blev erbjudna en stor lägenhet men det låg inte tillräckligt centralt så de tackade nej? Och att huset ska rivas eller inte verkar det råda delade meningar om. Några i tråden plockade fram ritningar från kommunen och enligt dessa låg villan  utanför det område där husen skulle rivas.
  • UniqueSnowflake
    themia skrev 2014-01-14 10:07:04 följande:
    Menar du att artikeln skulle göra SD-are mindre lögnaktiga?
    VIlken störtlöjlig kommentar. Det är DU som hävdar att SD är lögnaktiga. Ingen annan kan vidimera eller bekräfta eller dementera det förutom DU. Har du någon källa på att SD ljuger, ens?
  • UniqueSnowflake

Öh, sån här är ordningen:

Stormvind skrev 2014-01-14 08:51:48 följande:
    Och eftersom SD blivit anklagade för att vara lögnare är dagens avslöjande ytterst intressant.

www.aftonbladet.se/kultur/article12711238.ab
    themia skrev 2014-01-14 10:07:04 följande:
    Menar du att artikeln skulle göra SD-are mindre lögnaktiga?
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-14 13:29:37 följande:
    VIlken störtlöjlig kommentar. Det är DU som hävdar att SD är lögnaktiga. Ingen annan kan vidimera eller bekräfta eller dementera det förutom DU. Har du någon källa på att SD ljuger, ens?
    themia skrev 2014-01-14 15:27:17 följande:
    Om du till att börja med visa VAR jag påstått att SD-are är lögnaktiga!

DU skrev att SD-are anklagats för att vara lögnaktiga och hänvisade till artikel som inte har ett skvatt med saken att göra. Jag undrade hur du hade tänkt, om du nu hade det.

Det får vara nån måtta på väderkvarnsviftandet!

Så, DU menar att SD är lögnaktiga. Vad baserar du detta på?

• UniqueSnowflake

Får skriva om ett av mina inlägg för TREDJE gången. Jag kan inte förstå hur detta nedanstående skulle kunna vara emot någon minsta regel, men eftersom något skaver så redigerar jag den för andra gången:

TS frågar: Varför hatar folk SD?

Jag svarar:

Varför hatar folk SD?

Enkelt. De är rädda. Väldigt rädda. För att SD målar upp en nära förestående framtidsvision som får dessa rädda människor att bara vilja blunda hårt, stoppa fingrarna i öronen och skrika "LALALALALALALALALA osv"

SD förstår att dagens svenska invandringspolitik är rent världsfrånvänd och kommer innebära stora negativa konsekvenser på de svenska medborgarna. Jämför gärna med Norge, Danmark, Finland, i andel intagna flyktingar och konsekvenser på samhället.

Vad är folk som gillar SD rädda för?
    Det ena är vad som händer när den allmänna skattekistan är tom. Och alla fortfarande vill ha ut sitt berättigade/rättfärdigade bidrag.

Det andra är vad som händer när den ickesvenska befolkningen blir majoritet och svenskarna en minoritet. SD förstår att sia. SD vet att integrationspolitiken är under all kritik. Därför är det lätt att se en mörk framtidsvision om vårt samhälle.

Det är därför folk hatar SD. För SD:s sanningar skrämmer dem.

• UniqueSnowflake
    sjuttiofemman skrev 2014-01-15 15:03:19 följande:

Vet inte vilken värld du lever i, men många av mina inlägg visar varför man bör ta avstånd från Sd.
    Du uttrycker dig precis som en ur-sverigedemokrat alternativt SvP.

1- Jag vände mig inte alls till dig
    2- Intressant att du utmålar mig att vara ur-sverigedemokrat alt SvP. Skoj. Du har väldigt fel. Jag har aldrig röstat SD eller SvP, jag lärde mig ju fan vad SvP var härom dagen.

Sist röstade jag PP och C i diverse val. Kommer aldrig rösta på MP igen men har gjort det förr, flera gånger, för jag tyckte de var långsiktiga. Har insett att det är det mest världsfrånvända partiet ever.

~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    Stormvind skrev 2014-01-16 10:51:35 följande:
    Nihka har inga källor och hon anser att hon inte heller behöver tillhandahålla några. Läser du tidigare i tråden så var hennes argument järnrörsskandal tills hon nyligen hittade på något annat eftersom ingen reagerade på järnrör längre.

Det här förtjänar att citeras
  • UniqueSnowflake

"Det finns inget norskt utseende". Kyss

10 p till den som känner igen samtliga.
  • UniqueSnowflake
    Fru Blanka av Namur skrev 2014-01-21 19:11:17 följande:
    ...fast jag ÄR faktiskt kvinna. Och förmodligen äldre och mer livserfaren än du är.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?