• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • sjuttiofemman
    nihka skrev 2015-01-05 22:11:08 följande:

Detsamma gäller i Sverige. Vet du inget?

Klart han inte gör, Gert är ju en rasist.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2015-01-06 00:07:27 följande:
    När argumenten tar slut så tar reptilhjärnan över, gäller både Sd-politiker och sd-pöbeln.

www.interasistmen.se/
    Länken fungerar inte.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Speakers Corner
    Gert skrev 2015-01-05 21:35:10 följande:
    Det finns massor med videor som visar hur antidemokraterna störde Åkessons torgmöten. Det är bara att söka på youtube.
    Antidemokrat är det vad man kallar människor som protesterar mot en inhuman politik nuförtiden?
    Nja, jag tycker nog att dom antidemokratiska är sd i det här fallet, det är ju dom som vill begränsa vilka som ska få rösta även bland svenska medborgare samt plocka bort alla rivaliserande partier.
    En enpartislösning verkar ju vara deras melodi.
    För att inte tala om deras utpressning och hot mot övriga partier som tack och lov nu har avstyrts.
    Så är det några som är antidemokrater får du allt titta åt ditt egna parti.
  • Speakers Corner
    Gert skrev 2015-01-05 21:42:25 följande:
    Jag är inte ens med i svenska kyrkan, så jag skiter högaktningsfullt i vad svenska kyrkan tycker om SD. Kristendomen är lika goda kålsupare som islam, men jag vill ändå inte att islam och islamister ska breda ut sig i Sverige. Kristendomen har ju inte det problemet i dag. Det finns inte längre några korsfarare som ska sätta ett spjut i alla som inte är kristna. Det problemet har islam idag.
    Du är medveten om att inte alla muslimer eller ens det största flertalet, utan en liten, skärva av muslimerna står bakom ett sånt beteende.
    Och extremister finns inom alla falanger det är inte skäl nog att utesluta hela grupper av människor.
    Då skulle vi få ett ganska vedervärdigt samhälle som skrämmer mig långt mer än vad några enstaka galningar gör. 
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-06 05:27:50 följande:

Länken fungerar inte.

Konstigt, den funkar för mig.

www.interasistmen.se/

Den handlade om att en Sd-politiker uttryckt sig hotfullt på fejjan mot en av IRM's företrädare.
  • Speakers Corner
    sjuttiofemman skrev 2015-01-06 09:06:18 följande:

www.interasistmen.se/

Den handlade om att en Sd-politiker uttryckt sig hotfullt på fejjan mot en av IRM's företrädare.
    Japp, jag läste, så jävla ynkligt och barnsligt, snacka om att inte klara av kritik.
    Såna människor ska hållas, långt, långt bort från allt vad inflytande heter, dom klarar ju för sjutton inte av att bete sig vuxet ens. 
    Så länken funkar för mig också. 
  • Rataxes
    Gert skrev 2015-01-05 21:57:01 följande:
    Nu har Henrik Arnstad blivit muslim också. Jag är inte säker på att Profeten Muhammed godtar han.

twitter.com/arnstad/status/551417475406241792
    Här är en annan proffstyckare som det brunnit i skallen hos:

unvis.it/www.etc.se/nyheter/i-huvudet-pa-en-obotlig-optimist

"

"Hur ska segregationen lösas då, med tvång? 

– Jag skulle gladeligen stödja en lag som tvingade mig att bosätta mig i exempelvis Barkarby för jämna ut klyftorna, det skulle vara fantastiskt (skratt)."

Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2015-01-06 09:06:18 följande:
    www.interasistmen.se/

Nu funkade det. Kanske var siten som var nere en stund.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-06 20:22:29 följande:

Nu funkade det. Kanske var siten som var nere en stund.

Var nog Sd-maffian som genomförde en Ddos-attack mot en "svenskfientlig" sajt.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?