Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Joahannatys: vi har inte kollat sort någon gång även om sambon var bra nyfiken den här vändan efter våra två söner. Men bebisen låg lite tokigt så bm såg inte direkt och sa att hon inte fick leta och förlänga undersökningen för det. Så vi nöjde oss med en tredje övertalning. Det är roligast ändå tycker jag. Vart ska du på omfödersketräff? Jag ska också i mars på Svartbäcken.
Övertalning ska ju vara överraskning . Sen blir vi ju lika glada oavsett vad det blir såklart. Vi är så glada över att ha förmånen att kunna få barn överhuvudtaget. Jag har fått så många kommentarer om att "nu är det
Väl dags för lilla tjejen"'och "jag förstår att ni vill ha en dotter osv. " Vi väljer ju att skaffa barn för att vi vill ha fler barn och inte för en speciell sort. Jag har blivit lite provocerad av detta.
Välkomna alla nya, så himla kul att vi börjar bli fler! Snart får vi styra ihop en gravidfika så vi kan jämföra magar, haha!
Aava: Jobbigt med akuten, men "skönt" att det var influensan. Hoppas den går över fort!
Aava: jag håller helt med. Vi är jätteglada för ett till barn, helt oavsett kön.
Spionen: Ja har man gått hemma ett tag så kanske det är skönt att få jobba igen. Jag hoppas kunna jobba 75-50% fram tills mammaledigheten. Har bestämt att jag ska gå 26 maj. 3,5 vecka innan bf.
Gravidfika vore roligt . Jag skulle kunna måndag 3/3, när som helst under dagen passar.
Kön spelar verkligen ingen roll det är det minst viktiga. Men många förväntar sig lite att man ska få en av varje och tror att det är det bästa, har hört det från många föräldrar.
Johannatys: ja så är det verkligen. Att man skulle ha mer tur om man får en av varje. Jag tycker att vi är lyckligt lottade son kan få barn. Att vi har barn. Och att man har hittat någon som man vill ha barn med. Det finns så mycket att vara tacksam över så kön på barnet känns lite ytligt.
Aava: Okej härligt med Paris och Disneyland. Jag har aldrig varit på något Disneyland, varken som barn eller med mina egna. Min äldsta son sa häromdagen att han verkligen vill åka till Paris så det kanske är dags att planera in
du får berätta hur det var sen!
Ingen annan som kan/vill fika den 3/3? Måndag.
Jag jobbar på måndagar så den 3/3 funkar tyvärr inte. Onsdagar eller torsdagar passar mig bättre :)