Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Jag kan tredje och egentligen när som helst. :)
Spionen: ok, vi får försöka boka in en onsdag eller torsdag framöver
Johannatys: ok, vad kul ska vi ta något i stan kanske? Wayens? Kanske lunch är bättre? Jag äter gärna lunch på café
kl 12? Så kan jag hämta mina troll i skola och fsk efter.
Ja vad kul, jag gillar också cafelunch och tolv blir bra. :)
Johannatys: perfekt vi kan ju höras om exakt ställe när det närmar sig och kanske inboxa varandras nummer? Jag har startat en annan Uppsalatråd innan jag hittade den här så kanske en annan blivande mamma följer med från den tråden. Någon med bf i Uppsala sommaren -14 heter den.
Någon av er som vet någon lägenhet i Uppsala till skötsam person? Inte mig. Hör ni något eller har något minsta tips mottages det gärna.
Johannaty: Kan hålla koll omkring mig, ibland dyker det ju upp något i bekantskapskretsen.
Woohooo, vecka 20! Äntligen :) Känns som att vecka 19 var evig eftersom jag blev tillbakaflyttad en vecka. Tröttheten har verkligen kommit tillbaka som en smäll i huvudet, är heeelt slut när jag kommer hem från jobbet.
Nu kan jag känna små buffar ibland om jag trycker lite lätt på livmodern! Så himla häftigt, får inte nog av att känna på magen :) Känner ni buffar/sparkar? Sambon har inte kännt någon spark än, bebisen blir så blyg när han lägger handen på magen :P
Tack Spionen! Så svårt att få lägenhet här i Uppsala.
Vad härligt att du börjar känna rörelser, jag tycker att det är helt underbart :)
Jag känner sparkar ganska hårda faktiskt nu denna vecka. Går in i v 22 imorrn.
Och både dottern och min man känner.
Jag kände av lite värk i svanken igår och ibland får jag värk i magen när jag går, vilket är synd för jag älskar att gå. Men ska till gymmet och försöka med crossen idag och hoppas att kroppen tycker att det är bättre.
Jag kan också hålla öronen öppna Johannatys, har inte väldigt stor bekantskap här men några gamla kollegor och så
Härligt Spionen, kul med rörelser, det är verkligen häftigt. Mitt pyre har börjat trycka väldigt upp mot revbenen, min första gjorde också så så då får man trycka tillbaka Äldsta sonen och sambon har känt rörelser men inte den yngsta. Han har inte tålamod att vänta
. V25 imorgon.
Läste i tidningen idag att 28 barnmorskor på Akkis har sagt upp sig. Det har 3 månaders uppsägningstid. Hoppas verkligen att problemet löses innan det är dags att föda. Annars får vi eventuellt åka till annat sjukhus. Lär väl stå mer i UNT i dagarna.