Inlägg från: MjölkChoklad |Visa alla inlägg
  • MjölkChoklad

Gravidtråd för oss som är över 35

DragonWoman skrev 2014-03-24 20:00:42 följande:
    He he gav gubben andra alternativ till namn och nu tycker han Majken är perfekt skönt, nu är namnproblemet löst Nu ska vi bara hitta en syskonvagn och en bilstol till Malva...
    Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426

Hahaha - vad bra! Majken är ju utfint!!!
  • MjölkChoklad
    DragonWoman skrev 2014-03-24 22:15:10 följande:
    Frågan har säkert varit uppe innan men ålder på er, hur många barn och bor? Kan börja Snart 38, 3 barn sen innan och bor i Småland, typ vid Jönköping.

37 år (hinner bli 38 innan bebis kommer i nov). 3 barn sen innan varav 2 med min man. Har även ett bonusbarn - så blir en stor familj Bor i Skåne.
  • MjölkChoklad
    Singoalla78 skrev 2014-03-25 12:32:01 följande:
    Det som inte fick lov att hända har hänt...min lille bebis (Novaliee) i magen valde att lämna oss, idag på ultraljudet så såg man hennes lille näsa, små ben å armar..en söt liten näsa, en perfekt bebis...men livlös....hon har dött, så nu blir det operation på tors, tack alla för omtanke...<3 Jag lämnar självklart tråden med många tårar här å önskar er alla andra lycka till... jag var i v 13...trodde jag var säker, men hon lämnade oss för 4 dagar sedan...

Ååååååh nej!!!! Fy, vad hemskt!!!!! Beklagar verkligen!!!! Kram
  • MjölkChoklad
    DragonWoman skrev 2014-03-26 08:06:56 följande:
    Lite mindre än 2 timmar kvar nu... Nerverna är i kaos.... Vill bara ha det avklarat...

Håller tummarna!!!!!
  • MjölkChoklad
    DragonWoman skrev 2014-03-26 13:08:35 följande:
    Bebis lever och mår bra den lille plutten låg och sov under ultraljudet så det var lätt att mäta och kolla. Fick bra siffror med så nu kan man äntligen slappna av och njuta

Härliga nyheter!!!! Så underbart!!!!
  • MjölkChoklad
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-26 08:35:44 följande:
    Kontakta SPES för att få hjälp. Och se till att skolpsykologen fångar upp ditt barn nu. Oftast glömmer skolan av det döda barnets vänner och det får inte hända då kompisarna ofta känner skuldkänslor inför att de inte förstod. Min dotter dog i självmord 14 år gammal 2011. Det är jätte viktigt att skolan fångar upp kompisarna. På min dotters skola fanns psykologen tillgänglig men barnen fick söka sig dit och jag tycker psykologen ska söka upp barnen. Varma kramar.

Beklagar verkligen att du miste din dotter!!! Så ofattbart och sorgligt!!
  • MjölkChoklad
    Knytet skrev 2014-03-27 12:48:34 följande:
    YES, kub gick bra, fick resultat som en 32 åring haha (e precis 39) . Plutten sov till en början men väcktes när vi lyssna på hjärtljudet, då blev det heybaberiba. Är så glad o lättad. RUL inbokat till 9 Maj

Åååååh, härligt!!!!
  • MjölkChoklad
    PoL skrev 2014-03-27 20:30:24 följande:
    Myc: grattis och välkommen! Emjh: bra tips att filma vid Rul, hoppas ni får ny tid snart! Eget: ååååååhhhh har haft glädjedans här (fast i smyg på toan ) - fick besked att mkp visade på normala värden!!! Snart berättar jag för barnen o omvärlden, ska bli skönt att slippa hålla inne magen jämnt Rul 5/5

Grattis till positivt besked!!!
    Sessan78 skrev 2014-03-28 12:57:45 följande:
    Här är det inte en glädjens dag idag. Fick igår kväll besked att min mamma har cancer. Känns overkligt att bara skriva ordet. Än så länge vet vi väldig lite om vilken sort det är och hur aggressiv den är. Jag försöker att inte ta ut något negativt i förskott men tankarna bara snurrar i huvudet. Oron gör att mina sammandragningar blivit riktigt elaka. Dom gör ont nu... Funderar på om jag kanske skulle åka hem från jobbet men har inte riktigt kommit iväg än...får ändå inget gjort här men är rädd att bara grubbla ännu mer om jag åker hem....

Ånej, vad jobbigt!!!
  • MjölkChoklad

Fått kallelse till KUB - 23 april. Evigheters väntan Står på kallelsen att man inte får fota eller filma...

• MjölkChoklad
    Insanejane77 skrev 2014-03-29 22:27:09 följande:
    Och så här ser vagnen ut:    

Åh, den vagnen som jag vill ha 👍😃
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35