Gravidtråd för oss som är över 35

Samma sak med förra - kände första fladdret i v14 då med. Underbar känsla.
Jag är så himla glad och lättad!
Idag började jag min överlämning på jobbet som ska ske i omgångar under (troligen) tre månader. Det kan även gå fortare.
Jag är bara i femtonde veckan men vi tyckte alla att vi skulle ha bra framförhållning och det känns så himla skönt. Jag har varit rätt trött på mina arbetsuppgifter och så fort överlämningen är klar får jag göra annat fram till dess jag går på mammaledighet.
Tjoho, ser verkligen fram emot detta. Nu kommer det inte kännas lika motigt att gå upp och komma iväg på morgonen. Håller på att ta mig ur en svacka som varat sedan i höstas, och egentligen längre ändå. Så skönt att känna glädjen och lusten till livet återvända. Lite mer energi också nu i andra trimestern.
Haha, det vänder fort ibland, det var väl inte så länge sedan jag hade ett riktigt gnällinlägg.
Jag tycker själv min mage är stor (v 15+0 idag) men på jobbet säger de att det inte syns (jag berättade tidigt).
Hittills har jag inte gått upp något i vikt utan snarare tvärtom. Inte mig emot. Jag ska försöka komma igång med träning igen, har varit så trött att kvällsaktiviteter varit helt uteslutna men nu kanske det funkar. Behöver det för min rygg också, foglossningen blir värre men är iaf. hanterbar.
Längtar som en tok nu till 29/4 och RUL. Här erbjuds vi inte KUB så det blir första gången vi får se vårt lilla knyte.
Vad gäller shopping har vi det mesta. Jag har inte gjort mig av med någonting eftersom jag bara väntat på (dvs hett önskat) att få fler barn. Det enda är väl kläder. Jag har köpt en pyjamas och en liten mössa, men det är allt.
9 arbetsdagar, sen är det påsk. Ska bli så skönt!!
Hej alla!
Läkaren sa att graviditeten såg fin ut, bebben rörde sig och vinkade till oss :)
Håller hårt och hoppas att det går bra. Skönt att du är inlagd så att de har koll på dig. Kram!
Plopp... jag är så ledsen. Kram.