Eija skrev 2014-01-28 18:01:43 följande:
Hej och välkomna alla nytillkomna!
Körsbärspaj: Ja, det låter ju lite omvänt, men de vet (förhoppningsvis) vad det gör.
Miss X: Jag går ju också på RepC. Verkar vara lite olika upplägg för olika par? Vi har fått veta att det finns en kurator men kommer bara få träffa om vi ber om det. Verkar vara långa väntetider där, jag sökte dit redan i början av november och har fått första läkartid i början av mars. I och med att jag just fått ett mf känns det dock ok att vänta tills mars. Behöver tid att smälta allt och ta nya tag... På sätt och vis är det ju bra att vi såg att vi kunde bli gravida utan hjälp, men just nu är det svårt att känns något annat än sorg efter det som inträffade.
Elika: Tack för ditt svar. Jag hoppas verkligen att vi inte får vänta mer på grund av det.. längtar så efter en bebis och inte mindre efter att jag blev gravid.
barn2011: Oj vad snabbt det går för er, är det privat? Här i Uppsala via Landstinget verkar det gå väldigt långsamt med allt.
Eija: Ja det är verkligen snabbt! Var så inställd på att vänta några månader på att börja med utredningen. Det är en privat klinik, men det är landstingstaxa och frikort gäller. Gäller att hinna med mentalt bara, kan inte riktigt fatta att vi hamnat här.
Lycka till, det går snabbt till mars!