Fröet skrev 2014-01-16 16:37:11 följande:
Pratat med barnmorskan idag då jag hade 1000 och 1 frågor. Berättade att jag var på akuten för blödningar och smärtor precis innan nyår men att de inte kunde finna något fel och att jag fortfarande har ont ibland men att det verkar bero på tarmarna men jag har blödningar lite då och då så jag oroar mig konstant eftersom jag imorgon gått 12 fulla veckor. Jag frågade om hon visste någon privat som gör ultraljud men hon sa att jag absolut kan få ett där så nu har vi ett bokat ultraljud nästa fredag. Måste tillägga att jag börjat känna av fogarna samt att jag har halsbränna på kvällarna men i övrigt mår jag bra, så pass att det inte känns som att jag är gravid längre :( Vi har pratat här hemma om hur vi ska göra vid ultraljudet, jag väntar gärna men mannen vill veta. Hur löser man det? :P
Mysigt att snart få se sitt liv i magen. i dag fick jag se vårat pga att jag hade en liten blödning i fredags men allt var bra med bebis dock lite mindre bra med mig då jag inte kommer få födda normalt. Vi har pratat och ska ta reda på vad vi väntar på rutin ultraljudet i Februari