• Anonym (GiftMan)

Otrogen Fru

Min fru är 44 år och vi har varit gifta i 20 år berättade i dag att hon varit otrogen. Det skedde i Onsdags då hon åkte på Ålandskryss med sitt jobb. Helt plötsligt försvann 20 års äktenskap rakt ner i avloppet. Hon sa att hon ångrar sig och inte kunde förklara det,, det bara hände, sa hon. Hon kände sig så snygg och vacker när killen som hon var med flörtade i början förklarade hon. Sedan bara blev det så. Jag blev först stum då jag aldrig trott hon skulle göra något sådant, litat blint på henne. Fick reda på att han var 26 år och var också på båten med sina arbetskamrater. När jag frågade vart de var sa hon att de hade varit i hennes hytt som hon delade med en väninna på jobbet. Hon hade också hittat någon så de hade hytten själv. Visst jag märkte att hon inte var sitt vanliga när hon kom hem men trodde det berodde på att hon var ordentligt berusad. Jag vet inte vart jag skulle ta vägen så jag tog bilen och åkte en sväng, innan jag gjorde nåt dumt. Så nu sitter jag här i bilen och vet inte hur jag ska tackla det hela. Till saken hör också att vi haft sex efter hon kommit hem. Jag känner mig skitig, arg och förtvivlad. Hur i helvete kan det,, bara hända som hon sa. Jag menar,, det tar ju ett tag från flört tills man hamnar i säng,, om man nu vill det, vilket hon tydligen ville. Hur i helvete tänkte hon? Hon säget att hon älskar mig och att det inte betydde något och visst är hon ångerfull och satt och grät när jag åkte, men ändå. Men jag kan inte smälta det. Vad ska jag säga till barnen? Några är stora och en tonåring. Just nu ville jag bara kräkas av mig lite då jag inte vet varken ut eller in

• Svar på tråden Otrogen Fru
  • larsonnakuken

Hon berättade omgående det är ett stort plus för nu har DU valet att göra vad du vill,

men ärligt varför inte bara se det som ett misstag och att du har en till godo

skulle det inte va fint att få sitta och nätragga på lite unga tjejjer som söker äldre män.

för det va ju bara sex, ni kanske kan bli swingers leva ut lite fantasier nu på ålderns kvist.

vad du än gör så va en man och ge det lite tid

• Billy

Tänk större än att lämna henne. Ett fysiskt övertramp är väl inte hela världen. Hon verkar vara en ärlig och bra livskamrat i övrigt och hon berättade för dig när hon kom hem.

Ta henne till dig, säg att du älskar henne trots det hon gjort. Fortsätt ert liv, men låt detta bli en väckningssignal för er båda. Uppvakta varandra och gör nya saker. Lev livet och skapa inte en kris som inte är nödvändig.

• Anonym (LoveYourGirl)

Otrohet betyder inte ett skit. Låt henne knulla andra om hon vill. Var tydlig med att hon bör skydda sig iaf..

• Johan75
    Anonym (LoveYourGirl) skrev 2014-10-05 07:50:19 följande:

Otrohet betyder inte ett skit. Låt henne knulla andra om hon vill. Var tydlig med att hon bör skydda sig iaf..

Hmm...tycker TS är ett ypperligt exempel på att otrohet faktiskt betyder en hel del för många människor. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Sad)

Ett år har gått, hur har det gått för?

• Anonym (45 år kvinna)

Gjort samma sak

20 år gifta ja det är man inte stolt över

Men att äta samma äpple år ut och år in skönt att få prova annat också.

Fick gå i parterapi vips fortfarande gifta det var 3 år sedan nu

Jo vi är swingers numera.

Lycka till

• Lunarforce84

Jag förstår ärligt talat inte varför vi män hela tiden ska vara så förlåtande för??
    Visst känns det riktigt riktigt surt att lämna någon efter mer än 10 år tillsammans..
    Men hur f--n ska man kunna ta sig förbi att nån annan vart inne i ens fru utan ens godkännande eller tillåtelse?
    Självklart har hon erfarenhet från tidigare förhållanden det fattar jag med men är man gifta och har barn ska hon väl ändå kunna låta bli att sära på benen för andra män?
    Och sen det där att man är full är faan ingen ursäkt för att alkoholen förändrar inte ens personlighet.
    Men däremot släpper man ganska mycket på sina hämningar man normalt har som nykter.
    Men att det förändrar en är rent skitsnack..

• Anonym (Sad)

Om du finns kvar TS, hur går det för er?

• Dennis

Jag förlät min numera exfru när hon var otrogen men fick aldrig tillbaka tilliten helt och sen var hon otrogen igen.

Du väljer själv hur du vill göra, vissa löser det galant och till och med får en nytändning i förhållandet medan andra går åt helvete.

Svar på tråden Otrogen Fru