• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen
    eagle87 skrev 2014-10-01 00:12:23 följande:

Ja har tid imorn för första gången på fertilitets kliniken. Så nervös o förväntansfull. Hoppas jag får pergotime.

Hoppas du får en bra läkare och att ni kommer fram till en behandling som funkar!! Lycka till
  • Zora
    eagle87 skrev 2014-10-01 00:12:23 följande:

Ja har tid imorn för första gången på fertilitets kliniken. Så nervös o förväntansfull. Hoppas jag får pergotime.

Ååh! Hoppas du får bra hjälp och dom kanske kan berätta varför Äl testet och tempen beter sig så konstigt
  • Zora

Idag bestämde sig ändå FF för att Äl trots allt var i lördags! Jag hoppas att det är rätt men har i bakhuvudet att det kan ha skett senare också.. Bara att vänta och se.

• blackpeach
    Zora skrev 2014-10-01 07:51:57 följande:

Idag bestämde sig ändå FF för att Äl trots allt var i lördags! Jag hoppas att det är rätt men har i bakhuvudet att det kan ha skett senare också.. Bara att vänta och se. phpa6smAc56963.jpg

Håller tummarna för att ni lyckades! Ändå goda chanser nu! :)
  • AnnC

Hoppas det går bra idag eagle87!

Se där zora, tror också lördagen men i vilket fall så är ju ägget garanterat släppt senast i måndags iaf nu är det bara väntan!

Jag testade negativt idag igen, så känner mig helt säker att det inte blev nåt. Är ändå glad att mensen inte kom förra veckan som jag befarade ett tag och att min lutealfas verkar ok tror på mens imorgon! Försöker ladda här för nytt försök!!

• Zora

Tack! Ja nu är det bara att vänta som sagt!

Hoppas ändå AnnC att det är för tidigt att testa, bara att vänta ytterligare någon/några dagar och hoppas att mensen fortsätter hålla sig borta.

• louisep87

Hej. Ny här på den här tråden. Jag ska försöka göra mig kortfattad.

Slutade med minipiller cerazette i januari. Fick en blödning på fyra dagar i januari. Inget i februari. 10 mars blödning igen. 26 mars stört ont i magen. 19 april mens. Sen blev det stopp. Men nu den 23 september kom mensen igen efter fem månaders uppehåll. Ser den här tempkurvan normal ut än så länge?
  • Zora
    louisep87 skrev 2014-10-01 11:07:09 följande:

php0Mfh5593420.jpg

Hej. Ny här på den här tråden. Jag ska försöka göra mig kortfattad.

Slutade med minipiller cerazette i januari. Fick en blödning på fyra dagar i januari. Inget i februari. 10 mars blödning igen. 26 mars stört ont i magen. 19 april mens. Sen blev det stopp. Men nu den 23 september kom mensen igen efter fem månaders uppehåll. Ser den här tempkurvan normal ut än så länge?

Jag tycker den ser helt normal ut. Välkommen
  • eagle87

En liten uppdatering. Första besöket idag på fertilitetskliniken. Ja har pcos som jag misstänkte han gjorde inget ultraljud utan kollade bara på blodprov o de senaste menscyklarna. Jag är 166 o väger 74. Måste gå ner i vikt till 69. Ska göra blodprov nu varje fredag i 4 v o har återbesök om 8 v. Ska då diskutera om ja ska börja med pergotime. Åh vore underbart om de kunde ta sej innan.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend