• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC

Jobbigt besked eagle87, men samtidigt skönt kan jag tänka mig, att det finns en förklaring och något att göra! Kämpa på!

• AnnC

Å här kom mensen nu precis som jag trodde.

• Reflexen

Men vad irriterad jag blir på ff-appen! Den kräver mig på nåt j-la password, som jag inte kommer ihåg...

• Zora

Men vad bra att du fått lite svar eagle87 även om det kanske inte är så kul besked. Men förhoppningsvis får ni hjälp nu om det inte tar sig av IG själv, vilket jag håller tummarna för

Tråkigt AnnC Är så jobbigt när man känner på sig att mensen kommer snart och så dyker den mycket riktigt upp. Hoppas på nästa omgång för dig!

Knepigt att appen vill ha lösenord? Jag tror att jag bara loggat in En gång och sedan har jag aldrig behövt ange det igen. Eller har du ett lösen för att komma in i appen? Alltså inte för kontot utan för själva appen (om man nu kan ha det på FF, vet att det går på andra appar av den typen). Minns du det inte borde det gå att återställa tycker jag.

• blackpeach

Kämpa på eagle87. Bra att ha kommit igång med att få hjälp!

Tråkigt AnnC.

Reflexen: det går väl återställa? Men störigt iaf.

Jag har en bra känsla denna månaden. Min kurva har aldrig varit så jämn. Idag åker jag och sambon på mysweekend. Och äl beräknas till söndag-måndag-tisdag. Vi kommer nog ligga varje dag. Jag har lite svårt att övertyga honom om att varannan är bäst.. ;)

• AnnC

Det ska gå att återställa lösen, jag fick göra det när jag började tempa denna omgången.

• AnnC

Ser bra ut blackpeach, ligg weekend alltså haha tummen upp!

• blackpeach
    louisep87 skrev 2014-10-02 09:11:30 följande:

phpmtUbgm54901.jpg

Blir knäpp på min kropp snart. Hihi snacka om upp och ner.

Skulle säga att det är helt normalt under mens. Iaf så hoppar min likadant. Hoppas det stabiliserar sig lite nu!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend