Cannabisrökande man!
Hoppas verkligen inte att någon av ser som propagerar för denna vidriga drog själva har barn och är lika beroende som mannen ts är gift med. I så fall är det riktigt synd om barnen!
Mitt "brott" är ett brott enligt lagboken, men inte enligt mina vänner och polisen!
Förr inte alls så länge sedan var det inte olagligt att vara påverkad utan enbart för innehav. Den "nya" lagen anser jag felaktig.
Kommer ihåg en kille som var ute med sin kompis en kväll. Kompisen blev tagen av polisen och visiterad, innan polisen hann visitera den här killen också slängde han i sig de 2 E han hade i fickan.
Blev ett märkligt polisförhör, men att vara påverkad var som sagt inte olagligt då så han släpptes sen.
Bara en liten anekdot från förr.....
När det gäller alkohol så ogillar jag den drogen väldigt mycket också, men de flesta kan hantera den i alla fall. Det är skillnaden!
Har tagigt hand om mina ungar där värsta spysjukan slog till mitt i natten, spyan flög åt höger och vänster.
Hade noll problem att reda upp detta.
Du verkar ha noll koll på hur man blir på cannabis, fast än du försöker säga du visst vet.
Vart propageras det för cannabis?
Varför är det nödvändigt lägga orden i munnen på oss, och säga felaktigheter.
Vad vill du uppnå med detta?
han slängde i sig 2st E, ja vad ska jag säga här tycker du?
Det var ju inte mer en anekdot, haha eller vad vill du?
Det är fler procentuellt som hanterar cannabis än alkohol.
Alkohol säger man ~12% får en problematisk konsumtion, inte samma som alkoholist.
Även om alkoholism ingår i denna grupp.
På cannabis pratar man om 5-7%.
Så det är en skillnad, men inte den skillnad du tror.
Du vet om att livstidsprevalensen är 1,30MILJONER på cannabis i Sverige?