Cannabisrökande man!
Det behövs inte, jag förstår dina problem.
Men jag tänker inte hjälpa dig att få en öppning.
Det behövs inte, jag förstår dina problem.
Men jag tänker inte hjälpa dig att få en öppning.
Jag trodde du pratade om en person som blev beroende, kan "denna person" då vara en person som du pratar om.
Eller tror du jag pratar om Elvis eller någon annan?
För det skulle förklara en hel del, nej det är inte Elvis eller någon annan jag pratar om.
Börja inte gråta nu för att jag satte dig på pottan.
Nu slipper vi alla fall mer prat om beroende på det korkade sättet.
Så klart slut 
Elvis var aldrig med i diskussionen, utan en fråga till dig om du trodde jag pratade om någon annan helt plötsligt än den beroende som du pratade om.
brukar inte bry mig över när folk tror de provocerar, men tänkte jag ser du försöker.
Jag noterar att du gör det, nu glömt.
Men fortsätt gärna, tycker det passar bra i att försvaga det du försöker säger.
Jag skulle mer säga KIDS DO MORE DRUGS, man kan flumma ut totalt utan.
För jag antar att du inte tar några som helst rusgivande substanser, du vill väl inte jobba på ditt beroende?
Det enda riktiga bevis vi har fått TS.
Är att saklighet, logik och fakta är nått en del tycker är väldigt hemska saker.
För då ställs deras värld upp och ner.
När det kommer till diskussioner om cannabis, så är saker som saklighet, logik och fakta nått som är big nono.
Utan när det kommer till cannabis och andra droger, så ska man ljuga for the greater good.
Sen om någon dör på kuppen skiter vi i.
www.svt.se/aktuellt/se-program/aktuellt-154 7min in, så pratar vi om all time high på drogdödligheten i Sverige.
Vi kanske behöver mer pistoler och batonger, så vi kan banka skiten ur befolkningen.
Eller kanske lämna över sjukvård till sjukvården?
Sen om någon dör på kuppen skiter vi i.
Där hon förklarar det är nått vi får räkna med, bara vi inte blir såsiga i huvudet.
För det är tydligen den ultimata skadligheten med cannabis.
Men kan det bli mer ultimat än att dö?
Eller är det värre att vara såsig i huvudet?
Din påstående om beroende och varje intags påverkan, stämmer bara om du blir beroende av en substans i slutänden.
Sen stämmer detta med beroende in mest på de fysiskt beroende framkallande drogerna(alkohol och mediciner inräknat).
Så du blir till en lögnare om du väljer att soppa alla under samma matta.
Cannabis och LSD funkar på helt andra sätt, som gör dig till en lögnare om du står kvar vid ursprungliga påståendet.
Cannabis går att bli psykiskt beroende av, men det kan även med spel och shopping.
LSD är i en klass för sig, där beroende och missbruk är väldans svårt att uppnå.
Om fler dör så minskar efterfrågan, det är väl det som är den slutliga logiken här, bara det att cannabisbrukare dör inte av sin drog ...
Den frågan är jag inte helt hundra på vad du frågar..
Holland har dom lika många döda av droger som Sverige.
Sen om tillverkning och försäljning är lagligt, så har man domstolar som sköter felaktigheter och dispyter.
Nu använder man sig av skjutvapen och machetes.
Exempel här(Känsliga ska ABSOLUT inte klicka på länken).
edge.liveleak.com/80281E/s/s/14/media14/2010/Jan/12/LiveLeak-dot-com-46143a848c4d-heads1.jpg&ec_rate=230