• Anonym (besviken)

Besviken

Min enda vän önskade mig inte en god jul. Själv har hon familj och vänner. Är det inte illa att hon inte ens kunde önska mig en god jul? Borde man inte tänka lite extra på ensamma människor kring jul?
    '
    I normala fall brukar vi höras av ca 1-2 gånger per vecka. 

• Svar på tråden Besviken
  • Anonym (besviken)
    Anonym (Karl) skrev 2013-12-31 12:28:06 följande:

Tänkte bara om man hade med en tonåring å göra med! Jobbar du? Det känns som du måste få komma ut å träffa nå människor, tex utbildningar lr nå liknande, känns som du inte jobbar iaf men jag kan ju ha fel :)
    Jag är tyvärr sjuk. 
  • Anonym (Karl)

Hur vill du att vi ska hjälpa dig? Vill du svara på varför du är sjukskriven? Finns föräldrarna kvar i ditt liv? (Inge tvång)

• Anonym (besviken)
    Anonym (Karl) skrev 2013-12-31 13:16:56 följande:
    Hur vill du att vi ska hjälpa dig? Vill du svara på varför du är sjukskriven? Finns föräldrarna kvar i ditt liv? (Inge tvång)
    Jag har en fysisk sjukdom.
  • Anonym (besviken)
    Anonym (Karl) skrev 2013-12-31 13:16:56 följande:
    Tack för din omtanke! Du verkar vara en godhjärtad människa.
  • Anonym (Karl)
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 13:28:16 följande:
    Tack för din omtanke! Du verkar vara en godhjärtad människa.

Tack :) men det betyder inte så mycke när du verkar ha det så tufft som du har det, vad har du för intressen?
  • Anonym (besviken)
    Anonym (Karl) skrev 2013-12-31 13:40:09 följande:

Tack :) men det betyder inte så mycke när du verkar ha det så tufft som du har det, vad har du för intressen?
    Jag har inga särskilda intressen. Min hälsa gör så att det blir svårt att ha det. All min energi går till att försöka klara vardagen. 

Förr i tiden så brukade jag träna. På den tiden var jag friskare. Det har bara gått utför sedan dess. 
  • Anonym (Karl)
    Anonym (besviken) skrev 2013-12-31 13:46:56 följande:
    Jag har inga särskilda intressen. Min hälsa gör så att det blir svårt att ha det. All min energi går till att försöka klara vardagen. 

Förr i tiden så brukade jag träna. På den tiden var jag friskare. Det har bara gått utför sedan dess. 

Okey låter som det inte träna upp då heller! Har du testat å spelat nå spel, finns ju spel för alla nu för tiden, tänkte på ps3 lr nå liknande? Roligt å dessutom finns ju ett stort nätverk där!
  • Anonym (besviken)
    Anonym (Karl) skrev 2013-12-31 13:53:45 följande:

Okey låter som det inte träna upp då heller! Har du testat å spelat nå spel, finns ju spel för alla nu för tiden, tänkte på ps3 lr nå liknande? Roligt å dessutom finns ju ett stort nätverk där!
    Nej, jag har inte tänkt på det. Jag får googla ps3.
  • Anonym (Karl)

Du får göra det! Lite tidigt men gott nytt år på dig! :)

• Anonym (besviken)
    Anonym (Karl) skrev 2013-12-31 17:23:35 följande:
    Du får göra det! Lite tidigt men gott nytt år på dig! :)
    Tack så mycket, snälla du! Glad 
  • Anonym (...)

Varför få inte du kontakta din kompis? Får di inte ens skicka ett sms??  Det verkar ju vara en konstig kompisrelation!

Svar på tråden Besviken