• Narnia

Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014

Hej! Är gravid i v.7+0 (v.8) efter IVF. Jag är 35 år, första barnet. Har BF 21/8. Någon mer från Luleå som har BF till sommaren/hösten 2014? Ska vi följas åt, dela erfarenheter, tips, peppa varandra? och kanske tom träffas på BB, vem vet! ;)

• Svar på tråden Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014
  • Jekkaliten

Min lilla groda: vet inte om du hinner läsa det här men... Beklagar verkligen det ofattbara som händer er. Overkligt och orättvist, speciellt om man kämpat så.

• Narnia

Min lilla groda: det är svårt att ens föreställa sig vad ni går genom. Skickar en varm tanke till er och styrka. Ja, det är verkligen orättvist att det ska gå på det sättet! Många kramar till er!

• Heelleennaa

Min lilla groda: det är fruktansvärt orättvist och ofattbart det ni varit med om senaste dagarna, det går inte föreställa sig hur det måste kännas för er, många många styrkekramar till dig och din familj

• råneåtjej85

Många styrketankar går till Min lilla groda! 
    Att fatta ett sådant beslut som ni nu måste fatta kräver ett sådant mod!

Ta hand om familjen och var starka tillsammans!

• Narnia

En liten påminnelse till alla, särskilt till er nya:
    Den 16/3 har vi planerat en fikaträff för de som vill. Vi har tänkt att det kan vara lämpligt att träffas på den nya Uni:k på Vetenskapenshus (gamla posten) på Storgatan i hörnet med Kungsgatan (i Luleå).
    Vi har preliminärt sagt kl.15 men caféet stänger ju kl.16 på söndagar så kanske kl.14 är en bättre tid? Så hinner vi sitta en stund. Partners är självfallet välkomna!
    Så:
    FÖRSTA FIKATRÄFF:
    Söndag 16/3 kl.14 på Uni:k café (Vetenskapens hus)

Det blir nog flera träffar så kom ni som kan o vill. :)

• kixan

Hej! Tror jag vågar presentera mig nu, har tjuvläst länge, men eftersom vi haft flera mf så ville jag komma förbi v12 innan jag vågade ge mig till känna. Nu börjar det kännas säkert iaf, är i v12+2 idag, BF 11/9. Har fått se bebisen på vul några gånger, senast i v10+0, då gick det tom att se att den låg och sprattlade därinne, så himla coolt! Det här blir fjärde barnet, andra för min man. Vi bor i Sunderbyn, verkar vara ett helt gäng bybor härinne? Jag går gärna med i Facebook-gruppen också, tycker det är lättare att hänga med på Facebook. Och fika är jag absolut på om ni vill ha med mig? Vinkar lite extra till Mosie också, vi är ju gamla klasskompisar. ;) Och vill du bli av med gravidkläder på si så där två månader eller så är det bara att du säger till.. ;)

A -03, F -05, V -10
  • kixan

Någon får gärna lägga in mig på BF-listan, jag surfar bara på iPad och det blir så fult om jag försöker göra det själv. 11:e september, kixan, 32 år, fjärde barnet

A -03, F -05, V -10
  • tusa

Hej, välkommen och jätte grattis Kixan Solig

Längtar också till VUL, tid 18/3...men har åtminstone börjat må illa på kvällarna nu, så vet ju att hormonerna ökar iaf! Cool

Svar på tråden Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014