• 3 små hjärtan

50 dagar kvar, följas åt sista biten?

Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?

• Svar på tråden 50 dagar kvar, följas åt sista biten?
  • Lowvie

Hej

jag kanske inte platsar här  men jag har 59 dgr till bf längtar!!

• 3 små hjärtan
    Lowvie skrev 2014-01-11 13:17:46 följande:

Hej

jag kanske inte platsar här  men jag har 59 dgr till bf längtar!!

Hihi, det gör du absolut! Du kan ju få innan mig;) Är det första barnet? Hur mår du?
  • Lowvie

haha ja kanske :p  vill faktiskt få tidigare än bf för jag längtar ihjäl mig.
    Det är mitt första barn och jag har mått riktigt bra faktiskt förutom halsbränna från helvetet och känslan av att man väger mer än en elefant :(

Hur mår du själv??

• Erfdgt

Jag har 67 dagar kvar nu och trots att tiden flyger iväg, så känns det som en evighet kvar! Har inte mått, och mår inte, toppen heller vilket nog bidrar till det. Jag längtar tills jag bara har 50 dagar kvar :P

Hur har din graviditet varit och hur mår du TS? :)

• 3längtan

Här är en till som väntar tredje barnet. 48 dagar kvar för mig. Jag mår ganska bra, fast visst börjar det bli tungt och så sover jag dåligt sen flera veckor tillbaka. Men då vi räknar det här som "sista barnet" så försöker jag njuta och ta det lite lugnt. Men jag lär väl va tokless om någon vecka ändå är jag rädd Glad

• carro8401

51 dagar kvar och väntar andra barnet. :) hoppar gärna in. mår skapligt bra men sover dåligt.

• 3 små hjärtan
    Lowvie skrev 2014-01-11 17:47:44 följande:

haha ja kanske :p  vill faktiskt få tidigare än bf för jag längtar ihjäl mig.
    Det är mitt första barn och jag har mått riktigt bra faktiskt förutom halsbränna från helvetet och känslan av att man väger mer än en elefant :(

Hur mår du själv??

Den där känslan är ju inte så kul! Jag är sjukskriven med kraftig foglossning men detta är ju tredje (och troligtvis sista graviditeten) så det är bara att stå ut. Värt det miljoner gånger om såklart!
  • 3 små hjärtan
    Erfdgt skrev 2014-01-11 17:51:54 följande:

Jag har 67 dagar kvar nu och trots att tiden flyger iväg, så känns det som en evighet kvar! Har inte mått, och mår inte, toppen heller vilket nog bidrar till det. Jag längtar tills jag bara har 50 dagar kvar :P

Hur har din graviditet varit och hur mår du TS? :)

Ja, men det är ju nästan 50 dagar, 17 dagar mer går fort:) Visst är det jobbigt när man inte får må bra, jag har kraftig foglossning och mkt sammandragningar. Vad har du för krämpor? Första barnet?
  • 3 små hjärtan
    3längtan skrev 2014-01-11 17:56:10 följande:

Här är en till som väntar tredje barnet. 48 dagar kvar för mig. Jag mår ganska bra, fast visst börjar det bli tungt och så sover jag dåligt sen flera veckor tillbaka. Men då vi räknar det här som "sista barnet" så försöker jag njuta och ta det lite lugnt. Men jag lär väl va tokless om någon vecka ändå är jag rädd Glad

Ja, visst står man ut lite lättare när det (troligtvis) är sista graviditeten;) Och tänk så mysigt med en till liten att älska<3 Jobbar du fortfarande?
Svar på tråden 50 dagar kvar, följas åt sista biten?