• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Frida Andersson

Panik tjejer behöver lite hjälp... ska iväg med familjen och mamma och pappa torsdag-söndag nästa vecka till ett spa/badhotell i Tallin. Upptäckte till min förskräckelse att jag inte får platts i mina badkläder. Jag hatar verkligen bikini då jag inte gillar att vara avklädd. Denna baddräckt var allt jag kunde hitta i vår lilla stad... 279 kr på åhlens, ingen mammabaddräckt men fanns inget annat.  vad tycker ni... ser jag ut som en hästens säng??????
  • Ssr
    Frida Andersson skrev 2014-04-08 13:59:21 följande:
    Panik tjejer behöver lite hjälp... ska iväg med familjen och mamma och pappa torsdag-söndag nästa vecka till ett spa/badhotell i Tallin. Upptäckte till min förskräckelse att jag inte får platts i mina badkläder. Jag hatar verkligen bikini då jag inte gillar att vara avklädd. Denna baddräckt var allt jag kunde hitta i vår lilla stad... 279 kr på åhlens, ingen mammabaddräckt men fanns inget annat.  vad tycker ni... ser jag ut som en hästens säng??????

Haha förlåt men kunde inte låta bli att skratta åt din liknelse med en hästens säng! Jag tycker den var fin :)
  • klarlack
    Frida Andersson skrev 2014-04-08 13:59:21 följande:

Jag tycker den var jättesöt:) kör på den:)
  • Frida Andersson
    Ssr skrev 2014-04-08 14:03:50 följande:

Haha förlåt men kunde inte låta bli att skratta åt din liknelse med en hästens säng! Jag tycker den var fin :)

haha blev själv full i skratt. Tack för svar!!
  • Frida Andersson
    klarlack skrev 2014-04-08 14:06:42 följande:
    Jag tycker den var jättesöt:) kör på den:)

Tack då behåller jag den!
  • kristina81
    Frida Andersson skrev 2014-04-08 14:09:34 följande:
    Tack då behåller jag den!

Tyckte att den var jätte fin!
  • Kia82

Jag tycker också att baddräkten är jättefin!

• Passion

Shoppat loss ordentligt på Primark till lillkillen idag, så nu saknar vi inget i hans Garderob

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd