• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-04-10 20:58:23 följande:
    Shoppat loss ordentligt på Primark till lillkillen idag, så nu saknar vi inget i hans Garderob

Ååååå vad avis jag blir! Hoppas allt är bra i london
  • Passion
    Frida Andersson skrev 2014-04-10 20:09:16 följande:

Ååååå vad avis jag blir! Hoppas allt är bra i london
    Allt är kanon här (i vanlig ordning), solen skiner och här är det verkligen vår på rikrigt ca 17C i solen och alla träd är i full blom å så! trött är vi nu, så nu ska vi sova - och imån blir det mer shopping och även musikal.

Lillkillen klarade flygningen galant (vad jag vet om), så det se skönt
  • Passion

Här är ett axplock av det vi köpte i London, denna outfit är från både Primark och Mothercare.

Totalt för denna outfit: £15

Är i storlek 80 så är ett bra tag kvar innan han kan ha det, men så tjusig han kommer att vara

• Passion

Här är ett axplock av det vi köpte i London, denna outfit är från Primark!

Totalt för denna outfit: £17

Är i storlek 80 så är ett bra tag kvar innan han kan ha det, men så cool han kommer att vara

• Passion

Köpte denna söta lilla ryggsäck till lillkillen som han ska få ha sen när det väl blir dags för dagis, köpte den på Cath Kidston som har en liten butik på flygplatsen för £13,33 - är supernöjd!

• Passion
    Passion skrev 2014-04-17 17:40:42 följande:

Glad Påsk önskar jag och mitt påskägg smile5.gif

V26 (25+4) = 100 dagar kvar!

Glömde lägga med bilden
  • Frida Andersson

köpt på båten till lillgrabben, tyckte det var så sött och sen har jag inte sett samma dress här hemma så kunde inte låta bli=)
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd