• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • alva91

v 29 (28+3)

fina kläder ni har köpt :) själv vet jag inte kön så blir inte så mycket kläder än :) vad tror ni jag får om man tittar på magen ?  pojke eller flicka ? :)
  • Passion

Sambons mormor, dvs bebisens gammelmormor har stickat ett litet set till honom som han fick i påskpresent igår

Så till hösten kan han värma sig i dessa vit/grön/gula plagg

• Frida Andersson
    Passion skrev 2014-04-21 12:44:24 följande:
    Sambons mormor, dvs bebisens gammelmormor har stickat ett litet set till honom som han fick i påskpresent igår Så till hösten kan han värma sig i dessa vit/grön/gula plagg

Är så fint med hemastickat!!
  • gubbenhilfe

Polarn o Pyret har börjat få in sina sommarkläder. Jag kunde bara inte motstå denna lilla söta outfit.

• Lindsey Egot the only one

Oj va många fina grejer ni köpt

• Passion
    Frida Andersson skrev 2014-04-21 12:54:47 följande:

Är så fint med hemastickat!!
    Ja det är så roligt
  • Passion
    gubbenhilfe skrev 2014-04-21 14:06:24 följande:

Polarn o Pyret har börjat få in sina sommarkläder. Jag kunde bara inte motstå denna lilla söta outfit. smile1.gifphpwnvBgJ59102.jpg

Hihi sockersöt!
  • erajka
    gubbenhilfe skrev 2014-04-21 14:06:24 följande:
    Polarn o Pyret har börjat få in sina sommarkläder. Jag kunde bara inte motstå denna lilla söta outfit.

Den har ja också tittat på
    Tuva
  • Sannas Mamma
    Passion skrev 2014-04-21 12:44:24 följande:
    Sambons mormor, dvs bebisens gammelmormor har stickat ett litet set till honom som han fick i påskpresent igår
    Så till hösten kan han värma sig i dessa vit/grön/gula plagg
    Jättefint set! Men det är lite läskigt nästan, min dotter som nu är 9 fick ett EXAKT likadant när hon var bebis! Minns ej om det var en bekant lr sambons mormor det kom ifrån... Din sambos mormor råkar inte bo i dalarna? Haha :P
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd