• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • trz
    Passion skrev 2014-01-28 10:54:31 följande:
    Jag kan inte se dina bilder i iPhone appen iaf
    nämen, det var ju bajs :( 
    trz.blogg.se Amy 111019 <3
  • AAS10

Vecka 16+2  Är några dagar gamla. tror jag är i vecka 16+4 nu eller nått

• Passion

Försökt tagit profilbilder på magen på mig själv, svårt!

Är förmiddag och nyligen gått på toaletten vid båda tillfällena, exakt en vecka i mellan.

Notera formen på den nedre delen av magen (där bebisen finns) - där börjar det synas lite skillnad!

Äsch, fick inte med hela mitt lilla collage här i FL, men iaf den viktigaste delen av magen.

• BaraVeronica
    Passion skrev 2014-01-28 10:18:40 följande:
    Bought lots of different fabrics yesterday to pull sew a padded quilt for our little baby properly in his wagon!
    trailer is a Black / Red Crescent Comfort which we've ordered, so run to the color theme of the quilt: red, black and gray ! The back is solid black flannel (mysigt!) and along with all the boxes should I sew an all black frame / border too. boxes should be 8x8cm. And I thought having six squares across and 8 squares in length. What do you think about that?

Jättefina tyger, du får lägga upp en bild när lapptäcket är klart också :)
  • EmSaH
    Passion skrev 2014-01-28 10:18:40 följande:

Köpte massor av olika tyger igår för dra sy ett vadderat lapptäcke till vår lilla bebis som den ska han i sin vagn!

Vagnen är en svart/röd Crescent Comfort som vi har beställt, så kör på samma färgtema i lapptäcket; rött, svart och grått! smile5.gif

Baksidan blir helsvart flanell (mysigt!) och längs med alla rutorna ska jag sy en helsvart ram/kant också. smile1.gif

Rutorna ska vara 8x8cm.

Och jag tänkte ha 6 rutor på bredden och 8 rutor på längden.

Vad tror ni om det? smile1.gifphp1Ffs4J82692.jpg

Jättefina! Det blir nog kanon jag är med sugen på att sy ett lapptäcke, men jag är nybörjade på att sy, så vi får se hur det går
  • Passion
    EmSaH skrev 2014-01-28 11:59:06 följande:
    Jättefina! Det blir nog kanon smile1.gif jag är med sugen på att sy ett lapptäcke, men jag är nybörjade på att sy, så vi får se hur det går smile5.gif
    Ett lapptäcke är en bra "lära sig"-grej!

Är liksom inte så mycket krångliga moment, så jag tycker absolut att du ska ge det ett försök!
  • Passion
    EmSaH skrev 2014-01-28 11:59:06 följande:
    Jättefina! Det blir nog kanon smile1.gif jag är med sugen på att sy ett lapptäcke, men jag är nybörjade på att sy, så vi får se hur det går smile5.gif
    Ett lapptäcke är en bra "lära sig"-grej!

Är liksom inte så mycket krångliga moment, så jag tycker absolut att du ska ge det ett försök!
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd