• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Lindsey Egot the only one

Jag har köpt två klänningar av märket Newbie i samma modell men i olika färger dovrosa och ljusbrun samt en liten vit kofta på Kappahl. Detta får hon ha på sig när hon föds om hon inte blir en liten tös.

• BaraVeronica
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-13 23:52:00 följande:
    Jag har köpt två klänningar av märket Newbie i samma modell men i olika färger dovrosa och ljusbrun samt en liten vit kofta på Kappahl. Detta får hon ha på sig när hon föds om hon inte blir en liten tös.

Det var det sötaste 😌
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-13 23:52:00 följande:

Sötare än socker! Jättefina
  • Lindsey Egot the only one
    dåligfantasi skrev 2014-02-14 09:38:33 följande:

Newbie har supersöta saker! Köpte också lite från det härom dagen. Bl.a. Den klänningen :):) phpdyIWqY10114.jpg

Ja de hade massor fint av det märket. Men jag vågar inte köpa för mycket. Och sedan har jag MASSOR från de äldre syskonen och kläder till flicka från tre storasystrar så hon har ju mängder. Fast jag vill ju att hon ska ha något eget det allra första. Det har alla barnen fått.

Sedan tänkte jag att om hon blir liten (under 4kg) kommer ju 56 vara för stort. Så har det iaf varit med de andra att har de varit under 4kg har de kunnat ha 50 och bara en, vår äldsta som vägde 4180g kunde inte ha 50 utan behövde 56 för omkretsen.
  • dåligfantasi
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-14 10:00:38 följande:
    Ja de hade massor fint av det märket. Men jag vågar inte köpa för mycket. Och sedan har jag MASSOR från de äldre syskonen och kläder till flicka från tre storasystrar så hon har ju mängder. Fast jag vill ju att hon ska ha något eget det allra första. Det har alla barnen fått.

Sedan tänkte jag att om hon blir liten (under 4kg) kommer ju 56 vara för stort. Så har det iaf varit med de andra att har de varit under 4kg har de kunnat ha 50 och bara en, vår äldsta som vägde 4180g kunde inte ha 50 utan behövde 56 för omkretsen.
    Jo sant! Detta är mitt första barn så kanske blir lite annorlunda? :)

Men jag har köpt både 50 och 56 mest i 56 eftersom dom växer så fort :)
  • Passion

Bebisen fick också en liten "Alla hjärtans dag-present" idag!

Bebisen kommer att födas i Lejonets stjärntecken - så vad passar inte bättre än 2-pack bodys med lejonmotiv?!

Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd